Skip to content
  • Home
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (Lux)
  • No Skin
Collapse
Ukraine Tryzub and Canada Leaf
  1. UKRAINIANS ON THE CANADA MAP
  2. Categories
  3. Вільне спілкування
  4. (UA) IT/Tech Ukrainians in Canada

(UA) IT/Tech Ukrainians in Canada

Scheduled Pinned Locked Moved Вільне спілкування
647.4k Posts 3.6k Posters 371.9k Views
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • T Offline
    T Offline
    Vlad Tkach
    wrote on last edited by
    #359049
    Тут названі машини для любителів познайомитись з всіма сервісами в місті, навіщо таке щастя пробувати
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Vlad Tkach
    wrote on last edited by
    #359050
    145 чи щось таке, та нормально все працює
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #359051
    Тож перш ніж вступати в дискусії про підвіски і яка краща - раджу вивчити мат частину
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #359052
    Для підвіски головне це адаптивність. Тому що умовно можна зробити щоб було мяко і плавно. Але в той же час буде сильно кренити і поганий контроль. От виробники і їбуться весь час над цим, використовуючи ті чи інші рішення. Сітроєн перший зробив революцію в цьому випустивши гідропневматичну підвіску на моделі DS. Потім вони її вдосконалювали, за допомогою механіки вони намагалися керувати процесами в роботі підвіски і вінцем їхнього творіння в плані мехніки була ксантія. Вона доречі тривалий час лідирувала в лосячому тесті. Потім вони почали робити гідраектів 3 яка вже керувалася електронікою і яку мерседес купував і ставив на свої бричики. І ще здається тойота таке робила на лексусах. Але ця система була сильно дорога і з часом вони відмовилися. Хоча з точки зору функціоналу це найкраща підвіска. Потім були експерименти із рідинами які змінюють густину під дією електричного стурму. Магнетік райд в кадилака. Крута штука. Дійсно міняє характеристики роботи. Але мінуси це те що вони з часом витікали і заміна не дешева. Потім далі уже нарешті дійшли технології до того щоб аморти із кількома клапанами і при цьому іщей електричним клапами які перекривають потік масла і змінюють при цьому характеристики роботи. Multimatiс DSSV. Їх доречі ставляють на спорткари і на пікапи. І серед них також мерседес.
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #359053
    Як працює норма підвіска і не норм. І чому передок на пікапі гірше відпрацьовує чим задок. І чому справа не в ресорах
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #359054
    www.instagram.com/reel/CxqXWIQxSqG/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #359055
    Доречі про пікапи і підвіски:
    1 Reply Last reply
    0
  • t845724641T Offline
    t845724641T Offline
    Taras
    wrote on last edited by
    #359056
    Відкривав в CIBC депозит в долларах, спеціально відбирав старі купюри, але в нормальному стані, ніяких питань не було. Рекомендую відкрити USD Savings account та поповнити його в іншому відділенні
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #359057
    145 це аморти трупи. Особливо в Україні. Те що вони не потікли це не значить що вони працюють як треба. В середньому 50 к це максимум за який масло в амортах не втратить свої характеристики. Цей же інтервал зазвичай вказують для амортів яким передбачено обслуговування. Звісно ж жопомір це прям супер точний показник роботи підвіски, я так і повірив
    1 Reply Last reply
    0
  • t353237556T Offline
    t353237556T Offline
    Oleksii Kolodkin
    wrote on last edited by
    #359058
    А скільки вони інтерес дають? У мене в EQ банк наче 3% на юсд
    1 Reply Last reply
    0
  • t353237556T Offline
    t353237556T Offline
    Oleksii Kolodkin
    wrote on last edited by
    #359059
    Мені від підвіски головне щоб мʼяка була. Все :) як воно там крениться і тд то мені до лампочки :)
    1 Reply Last reply
    0
  • t419518041T Offline
    t419518041T Offline
    Evgeniia
    wrote on last edited by
    #359060
    Ні, то не поряд)
    1 Reply Last reply
    0
  • t845724641T Offline
    t845724641T Offline
    Taras
    wrote on last edited by
    #359061
    Мінімальна ставка 4.25. Без розірвання, срок обираєш любий в добах
    1 Reply Last reply
    0
  • t845724641T Offline
    t845724641T Offline
    Taras
    wrote on last edited by
    #359062
    Ставки на 15 вересня
    1 Reply Last reply
    0
  • t210521003T Offline
    t210521003T Offline
    Владимир Бородин
    wrote on last edited by
    #359063
    В тебе є депозити в eq bank? Є відсоток на кошти на рахунку, депозитів не бачу
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #359064
    Доречі про мяко, в Україні щоб було мяко треба мінімум 33 колеса. Я тут уже казав це. Тому повертаючися до початку дискусії - якраз оті великі суви з підбірки це необхідність
    1 Reply Last reply
    0
  • t353237556T Offline
    t353237556T Offline
    Oleksii Kolodkin
    wrote on last edited by
    #359065
    у мене там є і відсотки на рахунки і GIC'и
    1 Reply Last reply
    0
  • t353237556T Offline
    t353237556T Offline
    Oleksii Kolodkin
    wrote on last edited by
    #359066
    В Україні щоб було м'яко треба Прадо ) Ну або хочаб Камрі ) Чі S-class на пневме, так )
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #359067
    Ну от постав в прадо 33 колеса, думаю такі мають влізти туди і проїдься. Це буде небо і земля проти звчайного прадо. Діаметер колеса сильно вирішує.
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #359068
    Насправді ні. 33 колеса це мінімум який би мав стояти на повнорозмірних пікапах по заводу. На таких колесах вони дійсно нормально їдуть. Але ставляють 31колеса бо дешевше. Хоча здається останній раптор іде з 33. На практиці 29 -> 31 це вже ого який плюс. 31->32 це теж відчутно, а 31->33 це як небо і земля. Більше 33 це вже треба вносити серйозні зміни в конструкцію. А так у більшість фулсайзів 33 стануть на сток підвіску.
    1 Reply Last reply
    0

  • Login

  • Don't have an account? Register

  • Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Home
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups