Український Монреаль
-
Так.
-
Кек.
-
🟩Зелені обіцяють безкоштовний транспорт.
-
Теоретично - так, практично - як пощастить. Є винятки з правила 183 днів, можна прочитати тут: www.ramq.gouv.qc.ca/en/citizens/absence-quebec/exceptions-presence-rule
-
За фронтенд я не скажу, але в принципі якщо у когось є мобільне резюме (не "хочу в айті", а саме із досвідом), можете писати в приват.
-
В 23 місцеві тільки закінчують університети.
-
А ось 23-річним сироваром сеньйором тут вже не стати, senior буде від 5-7, а краще 10 років досвіду.
-
Для джунів такі самі як в Україні.
-
Айті?
-
У відеоіграх схожа ситуація, принаймні у великих конторах накшталт Ubisoft, Eidos Montreal, Square Enix, Bethesda Montreal, Behaviour Interactive, Cyanide, EA Motive, Epic Montreal, Gameloft, Quantic Dream, Unity та Warner Brothers усі будуть як мінімум двомовні. Із інді складніше сказати.
-
Тому моя перша робота тут була у британській студії, друга у місцевій, а третя у американській. Але так як 99% клієнтів це Голлівуд (або британці, в принципі), то основна мова спілкування і єдина мова роботи це англійська.
-
Visual effects for film and video games.
-
VFX