(UA) IT/Tech Ukrainians in Canada
-
Это должно быть хорошо
-
Майже завжди +1 за гроші
-
Я ходив з карткою привату в америці
-
Жаль только для США работает: taxheaven3000.com/
-
Почитав останні 100 повідомлень... Зрозумів що пора йти за допомогою в гілку ментальне здоров'я...🤯
-
Одразу можемо, але в нас деякі документи ще на перекладі і ми чекаєм ще від CRA документ
-
А ви вже одразу можете сабмітити? Чи ще року досвіду немає?
-
Отримали ITA 🎉
-
Вже можно відкривати групу як перевчитись на тракера або знайти нормальний завод😄
-
З мінусів - зп нижча ніж дефолтні компанії, на відсотків 10-20. Постійні кранчі, овертайми для геймдеву - це завжди О’кей. З плюсів - це геймдев, і якщо гарно працюєш, то річний бонус може бути дуже приємним, але там ще залежить від продажу самої гри
-
Тобто це реально весело й швидко ростеш, особливо однакових задач в мене не було так щоб прям багато, ну і команди кльові, хоча до того, що багато хто з колег - 18-20-22-річні хлопці, треба було звикати. Після ентерпрайзу, де скоріш 40+ і на плюсах пишуть років 20 )))
-
Кранчі є, так, але залежить від проекта. Ну, і ще є проекти з нуля, є r&d суто про технології, є порти стім-версій на консолі й навпаки.
-
Друзі, хто солить сам лосося. Дайте рецепт
-
То такий собі геймдев, особливо гемблос)
-
але я чесно не знаю, шо як у казуалках, наприклад. або в гемблінгу та тому, що там зовсім поряд
-
Привіт гайз. Чи є тут такі що закінчували школу Портного?
-
Це дуже сильно залежить від студії. Геймдев різний буває) Зп в якомусь PTW або в keywords - одні, але то галєри, в Зенімаксі - інше. Студії невеликі теж недалеко по зп пішли, зараз реально ринок геймдеву трохи фіговий, але якщо є ентузіазм і бажання, то чому б ні.
-
Взагалі я б однозначно рекомендувала спробувати, але, мабуть, це треба любити)
-
Треба йти за кон‘яком)