Все має бути степ бай степ. Вивчіть в першу чергу ту мову яка вам легше сприймається легше для невеликих проектів де тестів умовно кажучи н к-сть і фреймворк тестовий не буде використовуватися багатьма тоді мова не так має значення, можна вибрати пайтон або джс, якщо ж багатьма буде використовуватися і проект великий то рекомендую джава.
В першу чергу треба розуміти добре контрукції мови і стиль написання, по типу чому наприклад там об'єкти і типи, а десь просто всюди var var var, тощо. Бібліотеки такі як плейврайт чи селеніум треба лягають на основу мови яка вам більше підійде, якщо навчальний проект для себе, а не для проекта( тому що треба розуміти для чого ви берете ту тулу і які проблеми вона вирішує, а які є мінуси) то я б сказав алгоритм дій такий:
Мова програмування: синтаксис, розуміння фічей мови, як працює пам'ять, і всі оці базові речі.
Базові алгоритми. ( Початкового 1го рівня, далеко йти не треба) як працювати з сортуванням вибіркою і т.д
Потім вже бібліотеки і їх використання (селеніум плейврайт тощо)
Патерни на прикладах тестових фрейморків і які вони проблеми вирішують.
І ще може всякі бест практіси ( вкінці вже можна взяти ментора)