Українська спільнота Ванкувер Канада
-
Что-то новенькое, в можно ссылку на эту информацию в групу скинуть. Постараюсь разузнать
-
В мене немає офіційного посилання. Люди в групах на фейсбуці пишуть. Навіть які зараз у Кракові, були записані на сьогодні но їм відмінили, но вони все одне поїхали. Їх не приймають. Також всі пишуть у кого була запис на біометрію, усім прийшла відмова. Ніхто не знає що коїться.
-
Таких оголошень багато по групах
-
Пишуть що у Кракові візовий центр працює до 15 і все. Так їм сказали у центрі.
-
Доброго дня усім🇺🇦🤘! Я новачок в групі! В групі є пропозиції та допомога з приводу роботи. Сфера будівництво. 🇨🇦🇺🇦🤝дякую
-
Ми тиждень тому (при сдачі біометрії) питали у Варшавському візовому центрі про вклейку візи в паспорт: після підтвердження можна буде вклеїти у будь-якому іншому візовому центрі.
-
Дякую.
-
Всем здравствуйте.Нужна помощь.Я прилетела в Монреаль.Кода вылетала договорилась об прохождении карантина.Вбила адресс в Arrive Can.Пока летела застряла с билетом в Исландии на три дня.Человек уже взял людей.Снйчас по факту мне не куда идти.Сижу возле киоска(поддержка украинцев).Никого нету так как рано.Есть номер,но это номер охраны аеропорта.Английский у меня никакой.Они меня не поняли.Написано будут с 13.00.Может кто то знает номер,и может позвонить.Сообщить что я сижу возле столика.Я уже и позвонить не могу,у меня нету канадской симки.Или кто то знает как выйти из этой ситуации.Спасибо.
-
Пака ещё такого небыло, только сайты вакансий. А так сам в поиске работы плотника в канаде
-
Можливо, закриття польських візових центрів пов‘язане з відкриттям з 13 липня центру у Львові?
-
А що робити українцям які в Польщі? Їхати у Львів? Я боюсь наприклад туди їхати. В мене двоє дітей, я не хочу ризикувати.
-
Думаю, краще їхати до Берліну
-
А в Берліні де гарантія що не закриють.
-
Это Лилия
-
Думаю, що десь у ЕС все ж таки мають лишити центри для тих українців, які перебувають у Европі
-
Може, треба дізнаватися. Дякую
-