Українська Манітоба
-
Не займаєтесь маячнею. Немає сенсу робити ремонт, який через пів року станеться повторювати... (тому що це іржа. Вона повернеться) Тому насолоджуйтесь життям, доки воно їде. А коли почне розвалюватися дверцята, купите нові в колір на LKQ або Team Auto. Й буде вам щастя. Але як що не ймется, тоді Олег вам в допомогу +12049799444
-
у мене був автомат. продав у січні. стосовно заміни цепі я б міг посперечатись. у мене зараз дизель з пробігом 400. ланцюг поміняв тільки тому, що робив голову. а так там помпа рідна стояла. кому як пощастить. але джетта була супер. 1.8 tsi на автоматі і палива 8L/100. хіба шо низька. по трасі коли їхав додому не помітив і в тебе 150 на спідометру. дуже динамічна.
-
я б для себе брав джетту після 15 року з пробігом біля сотні.
-
Хороша та машина, в якої пробіг меньше. Напевно, краще взяти німця з пробігом 200 тис, чим американця чи японця в бюджеті до 10 тис. Навіть тому, що мотори німецькі довше ходять і коробка автомат, наприклад в Доджів, Шевролетів до 2012 року коробки роботи, в якому є обов'язкова заміна масла коробки через 50 тис, звісно його ніхто не міняє і заміна цепа двигуна на 150 тис, якого також ніхто не міняє..це суб'єктивна думка.
-
я на своїх машинах вишукував проблеми через форуми автолюбителів. то це газ? ой, там що завгодно може бути. я деякий час їздив на ваз2105 з витратою 25 літрів на сотню. підкрутив не той гвинтик. у мене на газу пробіги склали близько 200 тис. що я можу сказати. шаз дуже чутливий до свічок, прогріву двигуна, фільтру релуктора та проводів. хоча усе разом + мороз -30, машина яка не глушиться, короткі відстані можуть разом дати такий літраж. я їзжу по 6-8 км пару разів на тиждень і моя витрата зараз замість стандартної десятки десь близько 14 літрів дизелю.
-
А якщо за майже 2 місяця результати так і не прийшли, то що робити?
-
фільтра, свічки чи провода до них, проблема з тиском у колесах, морози.