(UA) IT/Tech Ukrainians in Canada
-
Кто в курсе как спаять стилус для емкостного экрана, чтоб он становился проводником по программтруемой задержке? Крч есть кликер на телефоне - появляется кружок в рвндомном месте экрана и нужно нажать на него как можно позже, но не позже 2 сек, иначе проигрыш. Поскольку место появления кружка рандом я хз как написать на него кликер, если бы на ПК я бы ещё сделал скан экрана по цвету кружка и туда бы ставил курсор, но на аднроиде я хз как заавтокликать. Пришла идея стилус наводить вручную, но чтоб он срабатывал за 1.98 сёк и я получал максимум поинтов. Это реализуемо?
-
Саме так Л - логіка А ще кажуть, що ми в IT чаті
-
Вам справді треба розжувати? Добре. Google 'what is a defining feature' Ви можете пройти фолаут 3/NV/4, не підняв жодного левела чи стата, не вступивши в жоден діалог, не виконавши жоден квест, жодним чином не просуваючи storyline, не торкаючись інвентаря чи еквіпмента? Відповідь - ні. Висновок: ролеві елементи - це defining feature. Ви можете пройти фолаут 3/NV/4, не вистреливши жодного разу з вогнепальної, енергетичної чи іншої зброї, яка якимось чином "стріляє"? Відповідь - так. Висновок: шутер елементи - це не defining feature.
-
Ну що, заглянув в завтра?
-
Чи так теж, або airdroid/similar, плюс autohotkey для детекту кольору, вже робив подібне для veve колись
-
Андроїд студія може дублювати екран на пк і керувати з пк
-
Android vm + autohotkey
-
www.youtube.com/watch?v=nPFxw8Ko1pg
-
А мне даже жаль, что у нас нет таких технологий))
-
Особливо в 4му фоличі, де на початку тобі треба вбити кігтя смерті і потім рейдерів, бо без цього ти не пройдеш далі по квесту. Або в 3 частині, де супермутанти/гулі/рейдери тебе на початку натягнуть на шар. Нью-Вегас більш рольовий, але все одно - там більше елементів шутера. Другий фолич можно було пройти тільки на харизмі і вдачі, нові частини фолличу, де параметри мало на що впливають - ні. Виключення - нью вегас, але не все
-
www.youtube.com/watch?v=Fo7DI625eTs
-
Для SIN in person підтвердження адреси не потрібне взагалі. Для OHIP достатньо когось з адресою, хто заповнить форму "цей чувак живе у мене"
-
Їх пиздець скільки лізе. Перегрів стволів серйозна проблема
-
khan academy kids
-
З таким успіхом елдер рінг можна назвати дитячою адвенчурою, бо там можно пройти все без бою. І навіть дум тоді це рпг, бо там є меч і пила. І лефт4дед теж, судячи з цієї логіки) І навіть КС, бо там є ножички) —— Ще раз. 1-2 фолич, прости господи ще brotherhood of steel - це рпг. Де від твоїх параметрів залежить гра, де ти дійсно можеш пройти без жодного вбивства гру. Нью Вегас - частково, бо обсидіани робили з рефами на другий. Бєседка ж зробила шутан, де рпг частина закинута десь назад, а основна - піди в підземку, вбий 10 гулів, дойди до іншої підземки, вбий 10 супермутантів, знайди батька/сина/собаку/сестру маміной падруги і типу врятуй світ. Рпг - варіативність, а не спосіб вбивати кувалдою когось. На заборі теж багато чого написано, але то є правда?)
-
Щодо elden ring без вбивств - це чіт і спідран 😊 not the way the game was meant to be played
-
Я згоден, звісно, з різницею між 1-2 та 3/nv/4 - саме тому перші називаються "role-playing game", а другі - "action role-playing game". Персонально я не вважаю, що здатність пройти взагалі без вбивств - це визначаюча ознака rpg, але згоджусь, що 1-2 - це значно чистіші ролеві ігри з причин, вами описаних. Добре, можемо додати "action role-playing game with shooter elements", якщо сильно хочеться - але там ще достатньо лишається ролевих елементів, щоб це була в першу чергу - RPG, і тільки в другу - які там елементи. Рпг - в тому числі дати гравцю вибір вбити все живе кувалдою, якщо йому так заманеться.
-
тому я дуже, дуже excited about Larian making Baldur's Gate III Настільки, шо я early access навмисно не дивився, навіть жодного відео )
-
Реалізація - відстій, згоден Це можна сказати про майже будь-яку рпг останньої декади, за декількома винятками, найпомітніший з яких - це гра, яку персонально я вважаю best rpg of all time - divinity: original sin 2