(UA) IT/Tech Ukrainians in Canada
-
Я не здивувався б якби це тут було обов'язковим реквайрментом до нових машин
-
в мене склалось враження, що тут датчики є майже у 80% авто
-
Так, але там теж в різних програм різні умови. Напр наскільки я розумію, але ше не поговорив з юристами, то Канадська програма каже, шо якшо +4 роки не жив в своєму житлі - то вже підпадаєш в мож використати гроші з rrsp для давнпейменту. Але в Онтарійській фірст хоум баєр, яка дає додаткові знижки, там вже інші умови і написано, шо не маєш бути власником житла ніде в світі...
-
ну от =) Один із не самих очевидних і очікуваних сценаріїв =)
-
Шолдер чек на екзіті з крайньої правої потрібен щоб в тебе поліція ти рятівники не влетіли які по бічній будуть летіти
-
Ну і будь-який датчик може дати збій, тому що це алгоритм, а будь-який алгоритм має свої корнер кейси, які можуть бути не враховані на етапі розробки, і ти ніколи не вгадаєш в який момент це станеться. А це така штука, що одного разу на все життя може бути достатньо. + Датчики допомагають орієнтуватись на дорозі, але в жодному разі не є гарантією безпечного маневру
-
треба буде почитати, бо я ж кажу - це я десь чув, але офіційного підтвердження не вдалось знайти
-
А ще десь бачив інфу, що в США та Канаді заборонені розумні multiled highbeam фари дальнього світла, що вирізають контури автомобілів, хоча в Європі таке можна
-
Ми купили авто з Active multibeam led ligh, але все що вона робить - це вмикає чи вимикає дальнє світло, в середу поїду до дилера уточнити цей момент
-
так я за це заплатив гроші при конфігурації авто =) Вони є в переліку допів
-
При тому що я бачу, що коли вмикається дальнє світло - воно вмикається не одномоментно, а поступово, від центру до краю дороги, що каже про те що multibeam працює, коли вмикається авто ввечері - є анімація світла, то ж фіча присутня. Але саме нема темних зон при дальному світлі, і як тільки детектиться зустрічне авто - повністю вимикається дальнє світло. Хоча ця фіча має працювати не так