(UA) IT/Tech Ukrainians in Canada
-
Потрібно було давно йти, сам винен
-
Они не предлагали такого. У меня вообще такого номера в приложении нет.
-
А чого зворотній дзвінок не замовив? Наступного разу дзвони з апки, вони тоді одразу оператора дають
-
слухай напиши потім як пройшло, я роздумую з двома своїми махнути, але мені здається їм поки не так щоб дуже цікаво таке було
-
Мне предлагали вот по такому звонить Call TD Loss Prevention Centre toll-free at 1-866-808-7090 for TD Access Cards and 1-888-347-3261 for TD Credit Cards.
-
Ни один из них не написан как TD Loss prevention.
-
В апці тикаєш подзвонити, воно само генерить номер з екстеншеном
-
Ну вот из номера это не понятно. Поэтому звонил туда куда сказали
-
другий зверху
-
Короче, попал я к новому фемили врачу С носом у меня все хуже и хуже Рассказал ему шо помираю, а к лору уже полгода жду приём Он сказал шоб Продолжал принимать сосудосуживающие капли (которые я сам купил без рецепта и их нельзя больше 5 дней принимать) и пить много воды Назначили ещё один аппоинтмент к лору но уже урджент Гг вп
-
На Узи я быстро попал)
-
Ну раз сьогодні день мед історій, позвонила мені жіночка, десь через годину від апоймента, тоном жіночки з реєстратури районної поліклініки спитала чого я не онлайн і що вона мені вчора сказала (насправді вчора навіть не говорив з нею) що я маю сидіти як хатіко в румі і чекати лікаря. Короче відчув себе гівном яке не знає як вести себе з елітою) Лікар наче норм але інформації нормальної я не отримав 🤷
-
Там твоя мама говорит что б ты заходил