Skip to content
  • Home
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (Lux)
  • No Skin
Collapse
Ukraine Tryzub and Canada Leaf
  1. UKRAINIANS ON THE CANADA MAP
  2. Categories
  3. Вільне спілкування
  4. (UA) IT/Tech Ukrainians in Canada

(UA) IT/Tech Ukrainians in Canada

Scheduled Pinned Locked Moved Вільне спілкування
647.4k Posts 3.6k Posters 371.9k Views
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • T Offline
    T Offline
    Vlad Tkach
    wrote on last edited by
    #250075
    ну а якщо серйозно, то дизелі давно вже стали технологічнішими і норм працюють , це не тракторні дизелі з 2000х
    1 Reply Last reply
    0
  • t1419420972T Offline
    t1419420972T Offline
    ᴍᴀʀᴢᴇᴅ
    wrote on last edited by
    #250076
    якщо жити біля аеропорту і біля офісу одночасно то все круто)
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Ir
    wrote on last edited by
    #250077
    Ноуп, бо громадський транспорт дуже тайм консюмінг. То хіба джити біля роботи і ніде не тусити особо. Тоді економія))) але нащо таке життя)))
    1 Reply Last reply
    0
  • t665864174T Offline
    t665864174T Offline
    Max
    wrote on last edited by
    #250078
    Це ті що брехали про свої emission test results
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #250079
    Ну в мене був дизель 89го року. Чиста механіка без електроніки. Ходили вони мільйон км. Лити можна що хоч. Фільтри копійки коштують. Брав 5.5-6. Порівню з Кіа 2021. Та бере 5.5-6.5. ресурс менший обслуга дорожча. Типу більша потужність але це не відчувається. Скажіть що інженери робили 30 років?
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Vlad Tkach
    wrote on last edited by
    #250080
    3 різних мерси були різних років зі схожими дизелями працюють з різним рівнем акустичного комфорту
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Vlad Tkach
    wrote on last edited by
    #250081
    що робили інженери мерседес 1) 2000-2006: Common Rail Diesel Injection (CDI) Introduction Mercedes introduced Common Rail Diesel Injection (CDI) technology, which improved fuel efficiency, reduced emissions, and enhanced overall performance. The CDI engines featured turbocharging and direct injection, providing better power delivery and torque. 2) 2007-2014: BlueTEC Technology Mercedes-Benz introduced their BlueTEC technology, aimed at reducing nitrogen oxide (NOx) emissions. BlueTEC engines used a combination of advanced exhaust gas treatment systems, such as selective catalytic reduction (SCR) and particulate filters, to meet stringent emission standards. 3) 2014-2018: EURO 6 Emission Standards Compliance Mercedes-Benz focused on meeting the EURO 6 emission standards, which required even lower levels of pollutants, including NOx and particulate matter. They introduced advanced exhaust after-treatment systems, such as AdBlue injection, to further reduce emissions. 4) 2018-Present: OM 654 and OM 656 Engine Families Mercedes introduced new engine families, OM 654 and OM 656, featuring significant advancements in efficiency and emissions control. These engines utilize technologies like variable geometry turbocharging, improved combustion processes, and advanced exhaust after-treatment systems for better performance and reduced emissions.
    1 Reply Last reply
    0
  • t370380887T Offline
    t370380887T Offline
    Мятненький
    wrote on last edited by
    #250082
    Я знаю. Технологичные дизеля.
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Roman Hladun
    wrote on last edited by
    #250083
    Хто працює з web3, solidity?
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Olga
    wrote on last edited by
    #250084
    Щоб самим не робити :)
    1 Reply Last reply
    0
  • t665864174T Offline
    t665864174T Offline
    Max
    wrote on last edited by
    #250085
    GPT пішов у бій )
    1 Reply Last reply
    0
  • t419518041T Offline
    t419518041T Offline
    Evgeniia
    wrote on last edited by
    #250086
    Я через неделю на такое узи пошла в Саскатуне
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #250087
    Ага, але слабка спроба)
    1 Reply Last reply
    0
  • t137218996T Offline
    t137218996T Offline
    Viktor Mazankin
    wrote on last edited by
    #250088
    Чесно кажути не бачу ніякої мотивації арендувати в приватної особи, гарна рентовка значно краще shiplake.com
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #250089
    Я і без вас знаю всі етапи дизелів, це було риторичне питання. Тільки концептуально там нічого не змінилося. І як вище я сказав на практичному прикладі з точки зору експлуатації теж суттєво нічого не змінилося. Турбіна була у 80тих, змінна геометрія це спроба вирішити проблему турбо лага. Теж нічого нового. Комон рейл насправді не те щоб супер класно підвищує характеристики. Але сильно задирає планку до експлуатації. Все інше це екологічна дрочня. Знаєте що роблять потім з такими моторами? Викидають всю екологію і прошивають відповідно. Тоді він стає суттєво потужнішим і економічнішим. А тепер подивимося що робили інженери бензинових двигунів. Правда без років. Я ж не вікіпідея:
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #250090
    1. Десь у 80тих почали з'являтися перші інжектори це була форсунка яка впорскує бенз у колектор. Примітивна технологія але вже дозволяла електронне управління. 2. Потім навчилися робити багатоточечний вприск. Коли кожна форсунка на свій циліндр. Це прям сильно підвищило економію пального і характеристики двигуна. Така схема тримається по нині на більшості авто. 3. Потім почали гратися з фазами клапанів. Бо зрозуміли що на різних обертах потрібний різний таймінг. Перші були хонда з системою втек. Далі всі інші розробили аналогічні системи 4. Потім в дизеля піглянули прямий вприск в камеру згоряння. Оце прям сильно поміняло правила гри. Тому що так можна наїбати стехіометрію. Раніше для цього гралися із змінними геометріями впуску але то все фігня. А от прямий вприск це сила 5. Паралельно з цим розвивалися системи надуву. Компресори, турбіни. Як я казав турбіну взагалі почали ставити у 80тих. Все для того щоб втиснути побільше повітря. Але саме доступність високооктановго пального і технлогія прямого вприску дали змогу добитися суттєвих результатів. Тому тільки зараз турбінових моторів так багато і вони не жруть так дофіга як колись
    1 Reply Last reply
    0
  • t137218996T Offline
    t137218996T Offline
    Viktor Mazankin
    wrote on last edited by
    #250091
    для розширення клієнстької бази
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Vlad Tkach
    wrote on last edited by
    #250092
    Та можете старатись , вони робили с бенз двигунами те саме утискали їх під еко норми і турбіна турбіной паганяє, побільше турбін, щоб 1 літровий одноразовий пиндюрчик коників видавав , щоб не стидно було хоч на ринок випускать А ну й навчили циліндри мабуть ще на трасі вимикати в бензоглотах
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #250093
    А іще за був за системи керування. Перші двигуни не мали лямбд і не наливали пальне по предписаним картам. Установка широкосмугового дачтика газів прям все перевернула бо можна в реальному часі контролювати як у тебе формується суміш. Хоча якщо бути чесним то базовий набір датчиків був ще у 80тих. МАП, МАф, датчик кута колінвалу
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #250094
    А іще я забув за розвиток систем запалювання. Починали із трамбльорів і однієї котушки. Як на жигулі. В кінці дійшли до одна котушка на циліндр з максимально коротким дротом. Паралельно гралися із двома свічками на циліндр. Але не супер популярна тема
    1 Reply Last reply
    0

  • Login

  • Don't have an account? Register

  • Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Home
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups