Skip to content
  • Home
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (Lux)
  • No Skin
Collapse
Ukraine Tryzub and Canada Leaf
  1. UKRAINIANS ON THE CANADA MAP
  2. Categories
  3. Вільне спілкування
  4. (UA) IT/Tech Ukrainians in Canada

(UA) IT/Tech Ukrainians in Canada

Scheduled Pinned Locked Moved Вільне спілкування
647.4k Posts 3.6k Posters 372.0k Views
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • T Offline
    T Offline
    Andrii
    wrote on last edited by
    #317102
    Якраз це вже давно доведено що при збільшенні щільності населення ефективність витрат на інфраструктуру зростає, навіть з урахуванням дотації на громадський транспорт. Бо чомусь всі забувають, що дороги теж потребують маінтенансу який субсидується з тих самих податків що і громадський транспорт. І що до кожної будівлі треба підвезти воду, каналізацію, електрику і т.д. і все це теж потребує маінтенансу з податків. Дешевше прокласти і обслуговувати одну товсту трубу чи кабель ніж сотні тоненьких. Проблема Торонто в тому, що тут дуже популярний підхід "я не хочу платити за когось іншого", але всі ці "не хочу платити" хто живе за містом кожен день їздять сюди в Торонто і юзають інфраструктуру яку місто підтримує за свої гроші але не отримує назад гроші з податків тих хто сюди щодня приїздить. Тому провінція має більше фінансувати місто коли це місто щодня наповнюють нерезиденти які не платить в цьому місті податки.
    1 Reply Last reply
    0
  • t379434605T Offline
    t379434605T Offline
    Gwyn Bleidd 🇺🇦
    wrote on last edited by
    #317103
    Я повторюю питання, може ми будемо ще на рівні окремого кварталу шось розглядати? Весь даунтаун - це клаптик 4х4 км, якщо прибрати громадський транспорт, дійдуть пішки
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #317104
    ну це вже інше питання
    1 Reply Last reply
    0
  • t193805656T Offline
    t193805656T Offline
    Kos Malyi
    wrote on last edited by
    #317105
    Провтикав закинути гроші на кредитку, мінус 100 поінтів 🥲
    1 Reply Last reply
    0
  • t302253680T Offline
    t302253680T Offline
    Max
    wrote on last edited by
    #317106
    При тому один раз награбувала відступаючи, другий раз наступаючи
    1 Reply Last reply
    0
  • t137218996T Offline
    t137218996T Offline
    Viktor Mazankin
    wrote on last edited by
    #317107
    давай лінки
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Andrii
    wrote on last edited by
    #317108
    Про хайвеї і ТТС тупо брехня. Я загуглив - тільки маінтенанс хайвеїв (без нових) це 3,2 лярди чистих дотацій, ТТС це 2.4 з яких майже половину ТТС збирає як оплату за проїзд.
    1 Reply Last reply
    0
  • t379434605T Offline
    t379434605T Offline
    Gwyn Bleidd 🇺🇦
    wrote on last edited by
    #317109
    Про яких резидентів? Населення данутауну - 275к, шо є 10 відсотків від населення Торонто та 3.9 відсотка від населення гта
    1 Reply Last reply
    0
  • t665864174T Offline
    t665864174T Offline
    Max
    wrote on last edited by
    #317110
    Дуже хибний підхід до сплати податків. А люди котрі їдуть з умовною місізаги - ідуть на пляжі позагорять чи бізнес підтримувати?
    1 Reply Last reply
    0
  • t137218996T Offline
    t137218996T Offline
    Viktor Mazankin
    wrote on last edited by
    #317111
    тобто коли торонто наступного разу буде просити фінансування х провінційного бюджету - слати. згоден, повністю підтримую.
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Konstantin Zakharov
    wrote on last edited by
    #317112
    в умовний Бремтон?
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Andrii
    wrote on last edited by
    #317113
    В своє місто - локальні податки, решта - провінція і іфедеральні.
    1 Reply Last reply
    0
  • t137218996T Offline
    t137218996T Offline
    Viktor Mazankin
    wrote on last edited by
    #317114
    я не пропоную обмежувати, я пропоную нехай ті хто хочуть жити в високій щільності то все оплачують. я на трафік не жаліюся, воно значно, на порядок, краще за ТТС.
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Konstantin Zakharov
    wrote on last edited by
    #317115
    а де нерезиденти сплачують податки?
    1 Reply Last reply
    0
  • t137218996T Offline
    t137218996T Offline
    Viktor Mazankin
    wrote on last edited by
    #317116
    вартість інфраструктури не падає нескінченно, після певного моменту в ущільненні вона починає дуже швидко зростати. і мова не стільки й не тільки про дороги, а про наявність суспільних просторів, шкіл, будь якого транспорту тощо. Одна труба надвисокго тиску коштує дорожче купи труб. вартість будівництва та утримання всіх хайвеїв в Онтаріо в декілька разів менша за бюдет тільки ТТС,
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Andrii
    wrote on last edited by
    #317117
    І це адекватно коли місто в першу черго думає про своїх резилентів, а не приїжджих. Місісага будує дорого бо там всі на машинах, ДТ Торонто будує транзит і пішоходки бо тут всі на метро і ногах.
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Andrii
    wrote on last edited by
    #317118
    І ще одна штука - я чого це обмежувати щільність? Є купа людей які хочуть жити в підвищеній щільності, вони за це навіть фігачать втридорога. Просто ці люди не їздять в Брембтон чи Місісагу і не кажуть "а що це в вас тут недостатньо пішохідних доріжок і транспорту громмадського", але чомусь ті хто приїхджає в Торонто постійно жаліються що тут трафік. Не подобається трафік - шуруй собі в свої Місісагу чи Брембтон, люди що тут живуть нікому нічого не зобов'язані.
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Andrii
    wrote on last edited by
    #317119
    Винесіть це на міський референдум)
    1 Reply Last reply
    0
  • t137218996T Offline
    t137218996T Offline
    Viktor Mazankin
    wrote on last edited by
    #317120
    тепер додаємо скільки провінція донатить на ТТС. www.theglobeandmail.com/canada/article-ttc-costs-subsidies-ridership/
    1 Reply Last reply
    0
  • t419518041T Offline
    t419518041T Offline
    Evgeniia
    wrote on last edited by
    #317121
    twitter.com/vysoven/status/1698975025527771398
    1 Reply Last reply
    0

  • Login

  • Don't have an account? Register

  • Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Home
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups