Skip to content
  • Home
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (Lux)
  • No Skin
Collapse
Ukraine Tryzub and Canada Leaf
  1. UKRAINIANS ON THE CANADA MAP
  2. Categories
  3. Вільне спілкування
  4. (UA) IT/Tech Ukrainians in Canada

(UA) IT/Tech Ukrainians in Canada

Scheduled Pinned Locked Moved Вільне спілкування
647.4k Posts 3.6k Posters 372.0k Views
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • T Offline
    T Offline
    Evhen Dz
    wrote on last edited by
    #362232
    Погоджено з адміністратором
    1 Reply Last reply
    0
  • t308770498T Offline
    t308770498T Offline
    Oleksii Bondar
    wrote on last edited by
    #362233
    Це повідомлення не було
    1 Reply Last reply
    0
  • t764176470T Offline
    t764176470T Offline
    Ihor Boiko
    wrote on last edited by
    #362234
    звісно, якщо у другий літак з іншого аеропорту - тоді вантаж здаєте самі знову
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #362235
    Мене так смішить коли люди не мають достатньо знань в темі але намагаються скидати перші лінки з гугла не розібравшися.
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #362236
    Друже, я навіть не намагався таку нісентіницю гуглити. Тому що в мене з двох сільверадо жодне не хавало масло і я ніколи в жодній групі чи форумі не бачив щоб хтось жалівся на таку проблему. І як я вже сказав 1 л на 1000 це максимальна дічь. Те що ти скинув више, по перше це не якісь данні від US NHTSA а дилерський сервісний бюлетень. По друге він стосується конкретних моделей. Більшість з яких або старі корчі, або відносно свіжі брички із конретним мотором. Більше того всі ці машини вантажні або на вантажній платформі із відповідними двигунами і способом використання. По третє, давай уже брати повну інфу і розбиратися в цифрах. Там ідеться про те що витрату масла треба міряти не по пробігу а в процентах до пального. Навіть якщо взяти те що написано вище то це 1 кварта на 100 галонів. Припустимо середній MPG в 15. Це значить 1 л на 2400 км. І це навіть не нормальний чи очікуваний а acceptable з яким ти прийдеш до механіка, а він тебе при бажанні відшиє.
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Andrii
    wrote on last edited by
    #362237
    Це ще JS не зайшов в чат 😁
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #362238
    Я хоч і люблю сільверадо як і GM але не сліпо, приймаючи її недоліки.
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #362239
    У третього покоління це система яка відповідає за відключення циліндрів. Це і фіча цих пікапів яка допомогал їм отримати свого часу премію за найекономічніший пікап і в той же час їх біль. Там стоять ліфтери клапанів із роликом які керуються гідравлікою. Буває таке що ці ролики стираються і ліфтер перестає працювати як треба. Але тут є два моменти. По перше це стається не у всіх і на досить солідних пробігах. По друге використання правильного масла із потрібни допуском GM допомагає уникнути цього. У мене два сільверадо були. Ось уже пробіги під 150 к на обох і навіть натяку на цю проблему немає. Потім у третього покоління хороша коробка та що 6тиступка але слабуватий гідротрансформатор. Точніше його блокування. Ну це і зрозуміло зекономили на heavy duty пакетах для звичайного пікапа. Знову ж таки тут нюанси. Машина сертифікована для буксирування 10 000 lbs наче. Це близько 5 тон. Але в реалі ніхто не буде купувати 1500 серію щоб на постійній основі тягати 5 тон прицеп. У США для цього беруть 2500/3500 серію. Якщо ж всетаки додуматися так робити то з часом блокування зітреться. З часом це тисяч так 100-150. Потім іще могла бути проблема із коробками 8ступками. Більше жорстке перемикання і удари. Але знову ж таки тут з нюансами. Там був пройоб постачальника масла - Mobil1 умовно з заводу заливали неправильне масло. При заміні на правильне масло проблема зникає. Іще до конструктвиних пройобів я б відінс систему регулювання розвалу сходження. Вона в GM така з 90тих і мене дико бісить. Там такі напівмісяці із болтом ексцентриком і типу ти їх провертаєш, виставляєш а потім затискаєш сам болт. По заводу коли машину збирають то для зручності вони фіксують напівмісяць пластиковою вставкою. Звісно що потім коли дилер робить регулювання вони ту вставку викидають і ось тут починаюся приколи. Якщо агресивно і багато кататися по офроуд то болти не справляються і по дозволяють провернутися напівмісяцям. Відповідно збиавається розвал. Але ключове тут - агресивно кататся по офроаду. При нормальні експлуатації все норм.
    1 Reply Last reply
    0
  • t379434605T Offline
    t379434605T Offline
    Gwyn Bleidd 🇺🇦
    wrote on last edited by
    #362240
    Ось тільки gm були в курсі ще з 2010, отримали lawsuit в 2016, і просто продовжували кліпати все точно так же, без жодних реколлів
    1 Reply Last reply
    0
  • t379434605T Offline
    t379434605T Offline
    Gwyn Bleidd 🇺🇦
    wrote on last edited by
    #362241
    lemonlawexperts.com/gm-class-action-lawsuit-oil-consumption/ Ось такі у сільверадо конструктивні пройоби, так? :-) Але ж ти не бачив шоб хтось на форумах жалівся на жер масла, тому це все неправда
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Evhen Dz
    wrote on last edited by
    #362242
    Привіт 🙋❤️🇨🇦🇺🇦 Працюю з 2017року як «Case manager» в канадській юридичній компанії Canadian Universal Solution Corp. Можливо перевірити ліцензію (Tretiacova Ліцензія № R511206) за посиланням , а також керую громадською організацією "Характерник" у м. Київ, яка надає допомогу ЗСУ, лікарням та малозабезпеченим сім'ям на території України. Одже, кому потрібно: дізнатися які документи необхідно зібрати для отримання статусу постійного жителя Канади (PR), отримати офіційний лист з рекомендаціями і підбором імміграційних програм чи отримати правову допомогу яка стосується законодавства України , надсилайте питання в особисті повідомлення. 🌻З вас - угода, з нас - донат 5 % з угоди. Євген: +1 587 930 64 97; WhatsApp, Telegram. email: [email protected] Звіти📱: instagram Facebook
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #362243
    Ені вей, стара версія двигуна яку перестали ставити до 2014. Ок, і що далі?
    1 Reply Last reply
    0
  • t379434605T Offline
    t379434605T Offline
    Gwyn Bleidd 🇺🇦
    wrote on last edited by
    #362244
    38 тисяч людей, які були частиною class action lawsuit та отримали по $2700 кожний - це не значить, що це всі, хто були affected
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #362245
    Знову ж таки. Коли люди гуглять без розуміння теми. По перше там у статті йдеть про 5.3 V8 Vortex. Це стара версія двигуна. Його десь до 2014 перестали ставити. Взагалі вони закрили майже всю лінійку Vortex і замінили їх на нові Ecotec. У мене доречі ecotec По друге там пишеться про 38 000 кейсів. Так не мало. Але це краплина в морі в порівнянні скільки Vortex взагалі було зроблено.
    1 Reply Last reply
    0
  • t379434605T Offline
    t379434605T Offline
    Gwyn Bleidd 🇺🇦
    wrote on last edited by
    #362246
    Я думаю, що якщо ти підеш до свого ділера та запитаєш шо там написано в service manual - там теж буде фраза про X літрів на X миль "є нормою" Здається, ніхто ж не каже, шо воно справді літр на 1000 жре, а тільки - що це "допустимо" за стандартами виробника
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #362247
    Не тому що вони японці чи ВАГ а тому що 1 л на 1000 км як норма це смішно
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #362248
    Згадай з чого розмова почалася. З теми що 1 л на 1000 км це норма. Тому так я сру на такі машини бо це дічь
    1 Reply Last reply
    0
  • t379434605T Offline
    t379434605T Offline
    Gwyn Bleidd 🇺🇦
    wrote on last edited by
    #362249
    Далі - те, що мені насправді все одно, чи є там у GM проблеми, бо я не збираюсь купляти американців, але мені смішно дивитись, як ти постійно намагаєшся срати хоч на ваг, хоч на японців, коли майже будь-які американці очевидно менш надійні хоч за тих, хоч за тих.
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #362250
    І потім там irregular oil consumption а не коли чувак на повному серйозі заявляє що 1 л масла на 1000 це норма для сучасного двигуна
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #362251
    Терейн і еквінокс це взагалі зовсім інша платформа і мотор
    1 Reply Last reply
    0

  • Login

  • Don't have an account? Register

  • Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Home
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups