(UA) IT/Tech Ukrainians in Canada
-
О, дякую) Я інженер. Памʼятаю) Але працюю менеджером)
-
Риночок зараз явно гівно для кандидата
-
ЗП ледве вище якогось офісного клерка, а ти інженер
-
Серьозно? Я думав що менеджери заробляють на рівні з інженерами, а цінні інженери можуть заробляти і більше. Цінні менеджери можуть рости до директорів і більш бізнесові ролі і тоді мати ще більшу частину пиріга.
-
Хто що думає про FTEC etf?
-
Пора міняти майндсет, код ти пишеш не заради коду а заради заробляння грошей бізнесу. От про це і треба писати, про свою користь для бізнесу
-
Насправді, не так і важко дай приклад, я тобі покажу
-
падати буде разом з усім ринком а зараз рости буде як і все, мінімум до травня 2024
-
Доречі мені прислали інвойс на нову керамічну коронку я трохи здивувався Ціна 1700 CAD в той же час в києві це б вартувало 350 CAD
-
Це я розумію, просто інжиніринг рідко виражається цифрами час по собі.
-
Можна ще краще) Business application developer
-
Я працював на проекті аутсорсером де я заделіверив апку яка конектилксь по блутузу до девайсів для їх налаштування і маінтенасу. На цьому мій інволвмент закінчився.
-
Окей. Я працював на проекті де ми писали мобільну апку що конектиться по блютузу до медичного сенсору і відправляє дані на сервер. Сервер їх анплізує і видав на екран інфу. Поки я був на проекті ми переписали його з прототипу в щось готове до проду, але до реального проду йому були ще роки клінікал тріалс, сертифікацій і іншої лабуди.
-
Я все думаю які цифри мені писати і ніяк не можу докумекати щось не смішне і не тупе.
-
На першій роботі я заімплеметєнив офлайн для бізнес аплікухи, бо нею часто користувалися на краю світу де нема інтернету.
-
Будь яка інженерна цифра окрім кількості автотестів буде курам на сміх.
-
На поточному проекті ми працюємо над маленькоюю нішевою соціалкою де юзери платять дуже багато, а самих юзерів мало.
-