Skip to content
  • Home
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (Lux)
  • No Skin
Collapse
Ukraine Tryzub and Canada Leaf
  1. UKRAINIANS ON THE CANADA MAP
  2. Categories
  3. Вільне спілкування
  4. (UA) IT/Tech Ukrainians in Canada

(UA) IT/Tech Ukrainians in Canada

Scheduled Pinned Locked Moved Вільне спілкування
647.4k Posts 3.6k Posters 372.0k Views
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • t379434605T Offline
    t379434605T Offline
    Gwyn Bleidd 🇺🇦
    wrote on last edited by
    #537795
    Мені здається, все ж таки у вас сторі пойнти скоріше сприймаються як міра часу, що невірно. Об'єктивна складність окремого тікета не залежить від рівня розробників, і якщо є така ситуація, що хтось постійно ставить вищі бали, це може просто говорити про недостатнє обговорення тікету на рефайнменті, недостатньо детальний опис чи потенційно завеликі тікети, які треба ділити на менші. В команді, в якій є джуни, мідли і сіньйори, середня продуктивність на людину в сторі пойнтс пер спрінт все одно має бути приблизно на рівні мідла, тому що сіньйори втрачатимуть більше часу на код рев'ю та менторінг, а джуни будуть підтягуватись завдяки менторінгу, pair programming, etc
    1 Reply Last reply
    0
  • t322954591T Offline
    t322954591T Offline
    Elena S
    wrote on last edited by
    #537796
    Менторингу нема ніякого (доречі треба спитати куди він дівся і коли повернеться, в 2020 був потім відмінили)
    1 Reply Last reply
    0
  • t322954591T Offline
    t322954591T Offline
    Elena S
    wrote on last edited by
    #537797
    «Чому саме 5 а не 2» - людина відповідає «ну там же не просто 1 строчку поміняти, там же мені ще треба потестити та юніт тести написати» І все. Не поспориш. Тестити можна від забору і до обіду. Писати юніт тести теж понятіє растяжимоє - можна 2 написати, можна 20, і все це прокатить як «писав два дня юніт тести»
    1 Reply Last reply
    0
  • t379434605T Offline
    t379434605T Offline
    Gwyn Bleidd 🇺🇦
    wrote on last edited by
    #537798
    Ще скажу таку річ, сіньйор, який просто кодить швидше за інших - це не сіньйор, це стронг мід :-)
    1 Reply Last reply
    0
  • t322954591T Offline
    t322954591T Offline
    Elena S
    wrote on last edited by
    #537799
    А сеньор який працює як мідл? Ну помилилися на співбесіді, все відповів класно - взяли як сеньора, ЗП дали сеньора, а людина працює як мідл. Що з ним робити? Ах чьорт: робити менторінг, який давно відмінили
    1 Reply Last reply
    0
  • t379434605T Offline
    t379434605T Offline
    Gwyn Bleidd 🇺🇦
    wrote on last edited by
    #537800
    Тю Менторинг не повинен залежити від бажань керівництва чи наявності dedicated meetings/time slots 😊 Мідл: "а як краще оце зробити?" Сіньйор: "отак" Це не менторинг Сіньйор: "тут є декілька варіантів, оце неприйнтяне тому що ..., оце більш менш, але не дуже, тому що ..., а оцей варіант працює краще за все - ми використаємо такий-то паттерн, що дозволить нам підвищити readability/maintainability, а абстракція отак і отак суттєво підвищить reusability" Оце менторинг (хоча й дуже банальний приклад) - і для нього не треба окремі мітинги, це може і має відбуватись щоденно, тому що гарний сіньйор - це людина, до якої ти прийдеш з питанням, а підеш не тільки з відповіддю, але й з новими знаннями. Якщо когось взяли на сіньйора, а він не тягне - це має бути видно в quarterly чи якихось там review, і далі то вже задача менеджера розбиратись, що робити далі. У мене в команді, коли я був тім лідом, був випадок, коли взяли дуже язикатого чувака на міда, а він в кращому разі був середнім джуном. Зробили все можливе і неможливе, щоб його підтягнути, але - просто може це не його - не вдалося, тому просто звільнили
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Сергей Артурович
    wrote on last edited by
    #537801
    А зачем они нужны? Шо плохо на темплейтах работает? Как то жили без этого, но нееееет, давайте из кнопок делать калькулятор
    1 Reply Last reply
    0
  • t385897444T Offline
    t385897444T Offline
    Max Vedeneev
    wrote on last edited by
    #537802
    Бачив колись як бекендери пробують фронтовий код писати?)
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Сергей Артурович
    wrote on last edited by
    #537803
    опять фронты говорят шо они тоже погромисты?
    1 Reply Last reply
    0
  • t322954591T Offline
    t322954591T Offline
    Elena S
    wrote on last edited by
    #537804
    Тюю я люблю
    1 Reply Last reply
    0
  • t379434605T Offline
    t379434605T Offline
    Gwyn Bleidd 🇺🇦
    wrote on last edited by
    #537805
    ясно шо кожен девелопер hates unit tests with a passion 😃 я теж але намагаємось покрити шо можемо, хз шо там на фронті, подивлюсь уважніше завтра шо наші фронти роблять ) на бекенді звісно теж є речі, які або не потрібно, або неможливо покрити юніт тестами
    1 Reply Last reply
    0
  • t385897444T Offline
    t385897444T Offline
    Max Vedeneev
    wrote on last edited by
    #537806
    На практиці (фронтенду) покривають відсотків 20, бо багато чого або не має сенсу покривати, але занадто багато часу займає
    1 Reply Last reply
    0
  • t322954591T Offline
    t322954591T Offline
    Elena S
    wrote on last edited by
    #537807
    Кількість так, але: мідл буде топити що йому треба 2 поінта написати такі тести (бо йому треба подумать) а сіньор який хоче почілити - не буде сперечатися, 2 так 2, пять так пять, навіщо ставити менше якщо можна більше?
    1 Reply Last reply
    0
  • t379434605T Offline
    t379434605T Offline
    Gwyn Bleidd 🇺🇦
    wrote on last edited by
    #537808
    Не погоджусь 😊 public function ()... { } Юніт тест кейси для цього методу виглядатимуть так - testWhenSucceededConditionScenario1 - testWhenSucceededConditionScenario2 - testWhenExceptionThrown1 - testWhenExceptionThrown2 Дуже грубо, але має бути зрозуміло Тобто кількість юніт тестів - це не якась рандомна величина, це необхідня і достатня кількість кейсів, щоб покрити всі можливі маршрути в коді
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Сергей Артурович
    wrote on last edited by
    #537809
    Я закинул удочку и жду пока все фронты соберутся вместе во взрослого разраба
    1 Reply Last reply
    0
  • t385897444T Offline
    t385897444T Offline
    Max Vedeneev
    wrote on last edited by
    #537810
    Товсто якось, аж овочі на таком можна смажити
    1 Reply Last reply
    0
  • t322954591T Offline
    t322954591T Offline
    Elena S
    wrote on last edited by
    #537811
    Але якось не вийшло у нас виработати ці еталонні таски (вони всі такі різні шо капець) щас спитаю чатжпт які критерії однопоінтової, двохпоінтової, пятипоінтової
    1 Reply Last reply
    0
  • t322954591T Offline
    t322954591T Offline
    Elena S
    wrote on last edited by
    #537812
    Я знаю мають бути еталонні таски і ми маєм порівнювати з ними, еталонна однопоінтова, еталонна пятипоінтова ітп
    1 Reply Last reply
    0
  • t379434605T Offline
    t379434605T Offline
    Gwyn Bleidd 🇺🇦
    wrote on last edited by
    #537813
    я забув шо у вас нема qa 😆
    1 Reply Last reply
    0
  • t379434605T Offline
    t379434605T Offline
    Gwyn Bleidd 🇺🇦
    wrote on last edited by
    #537814
    Повертаємось до того, що пойнти - це не міра часу на "скільки подумати" ) Але ми здається почали ходити по колу вже )
    1 Reply Last reply
    0

  • Login

  • Don't have an account? Register

  • Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Home
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups