Skip to content
  • Home
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (Lux)
  • No Skin
Collapse
Ukraine Tryzub and Canada Leaf
  1. UKRAINIANS ON THE CANADA MAP
  2. Categories
  3. Вільне спілкування
  4. (UA) IT/Tech Ukrainians in Canada

(UA) IT/Tech Ukrainians in Canada

Scheduled Pinned Locked Moved Вільне спілкування
647.4k Posts 3.6k Posters 377.2k Views
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • t551458709T Offline
    t551458709T Offline
    Arseniy
    wrote on last edited by
    #560077
    Ти навіть не розумієш, яке питання обговорюється
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #560078
    лол
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #560079
    ось це тобі без проблемна тачка якій не треба сервіс
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #560080
    Ти просто поняття не маєш що таке старі авто як на тому відосі а щось тут розказуєш. Старе корито це: - на перепаді висоти вона в тебе почне херово працювати і треба підстроювати карб. По хорошому міняти голки і жикльори на кожен діапазон висот. - витрата пального як у вантажівки - холодний пуск з підсосом, особливо холодний пуск із танцями з бубном - поки не прогрієш - не поїдеш, мода на прогрів звідси доречі пішла - запаркуєш під горку можеш не завестися - чистка і переборка карба кожні 5-10-20к км - регулювання клапанів кожні 10-20-30 к км - якщо це прям сильно стара тачка як віліс то я підозрюю що там іще кулачкове запалювання яке теж треба регулювати - заміна трамбльора(чи хоча б кришки) кожні 20-30-40 к км
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Yevhenii Nesterov
    wrote on last edited by
    #560081
    Приїхав якось в Тсвасен з машиною рівно за 30хв, касир поржав і сказав "you've made it, haha" і пропустив :) якби не встигли тоді то застрягли б на добу мінімум. В розпал туристичного сезону краще не запізнюватися на паром, черги дуже великі. Без машини не проблема, скоріш за все на наступний паром пропадете.
    1 Reply Last reply
    0
  • t551458709T Offline
    t551458709T Offline
    Arseniy
    wrote on last edited by
    #560082
    Це щорічно витрачати більше $10-15к просто тому, що потрібно авто, яке не ламається
    1 Reply Last reply
    0
  • t551458709T Offline
    t551458709T Offline
    Arseniy
    wrote on last edited by
    #560083
    Calm down, я ухиляюсь тільки від тцк
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #560084
    А іще ти пишеш про надійність, але ухиляєшся від питання чи їздив ти на вілісі чи чомусь подібному. Чувак тачка на карбюраторі це страшний гемор. В 100500 раз геморніше чим будьяке інжекторне корито з купою датчиків
    1 Reply Last reply
    0
  • t193805656T Offline
    t193805656T Offline
    Kos Malyi
    wrote on last edited by
    #560085
    Так і є, і бабулі і реднеки всі так роблять. Або туплять або по газам)
    1 Reply Last reply
    0
  • t551458709T Offline
    t551458709T Offline
    Arseniy
    wrote on last edited by
    #560086
    Проблема в тому, що від вас вимагають купувати нове авто кожні 5 років
    1 Reply Last reply
    0
  • t472638542T Offline
    t472638542T Offline
    July
    wrote on last edited by
    #560087
    Вони вже більше півроку якщо не більше не можуть нікого знайти)) цікаво чому
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #560088
    плюс іще такий момент що стандарти сильно міняються за 10 років. Подивитися на нові авто і ті що булу в 2010-2014 там багато чого змінилося
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    NS
    wrote on last edited by
    #560089
    Це ми вже перевірили коли на Бовен їздили)
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    ✙ M
    wrote on last edited by
    #560090
    Та нема за що
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    ✙ M
    wrote on last edited by
    #560091
    Якщо ви не встигли, ви попадаєте в загальну чергу. Вона влітку може бути на 3 пароми вперед
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    NS
    wrote on last edited by
    #560092
    Як діяти далі якщо що не було ясно. Тепер ясно. Дякую
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #560093
    В чому проблема?
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #560094
    Я тут не раз бачив мінікупери які не супер надійне авто по загально відомим показникам і воно в руках одних людей якраз ті самі 150 тис протягом 10 років
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    ✙ M
    wrote on last edited by
    #560095
    За резервацію ні, а за квитки ви сплачуєте тільки вже на чекіні
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    NS
    wrote on last edited by
    #560096
    Так так я бачу.
    1 Reply Last reply
    0

  • Login

  • Don't have an account? Register

  • Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Home
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups