Skip to content
  • Home
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (Lux)
  • No Skin
Collapse
Ukraine Tryzub and Canada Leaf
  1. UKRAINIANS ON THE CANADA MAP
  2. Categories
  3. Вільне спілкування
  4. (UA) IT/Tech Ukrainians in Canada

(UA) IT/Tech Ukrainians in Canada

Scheduled Pinned Locked Moved Вільне спілкування
647.4k Posts 3.6k Posters 443.0k Views
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • T Offline
    T Offline
    Andriy
    wrote on last edited by
    #582166
    Ну так дофіга. У тому і суть як на мене, що треба багато їздити, щоб цю економію відбити. Якщо їздити 5 років на авто, то сумніваюся, що відіб'ється ціна
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #582167
    Ось така маленька булочка з просторим салоном і повним приводом
    1 Reply Last reply
    0
  • t665864174T Offline
    t665864174T Offline
    Max
    wrote on last edited by
    #582168
    Бо кожен з магазинів бренду має свій target market і відповідна ціна. Here’s a concise overview of Loblaw Companies’ main franchise brands, their target markets, and marketing strategies: 1. Loblaws: Targets middle- to upper-income urban families with a focus on quality and freshness, marketing specialty products, organic foods, and PC brands for a premium shopping experience. 2. No Frills: Appeals to budget-conscious shoppers by emphasizing low prices and essential items. Simple store layouts and frequent discounts cater to those seeking value. 3. Real Canadian Superstore (RCSS): A one-stop shop for middle-income families, offering groceries, clothing, and home goods. Marketing highlights convenience and variety. 4. Shoppers Drug Mart: Broad appeal with a focus on health, wellness, and beauty products. Known for loyalty rewards and urban accessibility, it attracts both routine shoppers and beauty enthusiasts. 5. Fortinos: Targets food-conscious families in the Greater Toronto Area with high-quality, fresh, and ethnic foods, emphasizing local products and a premium shopping experience. 6. Maxi: Quebec’s version of No Frills, serving budget-conscious shoppers with a no-frills, essentials-focused approach and low prices. 7. Zehrs: Community-focused in southwestern Ontario, targeting middle-income families with fresh foods and local products. 8. Provigo: Quebec-based, targeting middle-income shoppers with local and high-quality products, with a focus on Quebec preferences and PC brands. 9. Wholesale Club: Caters to businesses and budget shoppers, offering bulk items and essentials for economical shopping.
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #582169
    та вам треба на ній кататися 10 років щоб відбити економію на пальному
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #582170
    А тепер давайте, скиньте мені калькуляцію на нову хонду срв гібрид куплену новою в дилера.
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Vladimir
    wrote on last edited by
    #582171
    там Ізраіль почав Іран фігачіти - а туть щось тихо
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #582172
    Треба рахувати завжди в комплексі. Я заводжу собі табличку де все пишу. Скільки купив, скільки податку заплатив, скільки на ремонт і обслуговування. І потім виходять дуже цікаві цифри. Тут коли ти платиш податок з покупки і за ціною покупки сильно грає роль за скільки ти взяв машину.
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    G-2
    wrote on last edited by
    #582173
    Ти тому сюди приїхав?
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Andriy
    wrote on last edited by
    #582174
    Погоджуюся тут. Але щодо залишитися у плюсі, то важко сперечатися, але то хіба ти як людина, яка тим займається, це може так зробити. Я рахую, що якщо ти купив машину хай буде за 3к, вклав у неї свій час + гроші, покатався декілька років і продав хай буде за 7к, то не факт, що ти у плюсі, але явно не у мінусі
    1 Reply Last reply
    0
  • t379434605T Offline
    t379434605T Offline
    Gwyn Bleidd 🇺🇦
    wrote on last edited by
    #582175
    Які наперстки?) Це не єдиний приклад до речі, велика кількість одних і тих самих товарів, хоч PC, хоч ще шось - в зерс тупо дорожче Якісь умовні там сосиски шнайдерс дорожчі на пару баксів Одне й те саме пиво на 20-60 центів за банку І тд
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    G-2
    wrote on last edited by
    #582176
    Бейонсі за Гарріс
    1 Reply Last reply
    0
  • t665864174T Offline
    t665864174T Offline
    Max
    wrote on last edited by
    #582177
    Наперстки в тому що price match буде з магазами з їхньої мережі, в тому ж костко (де ціна найнижча по ідеї) такого товару просто нема. А от оці 2-5% різниці за те що “fresh foods and local products” а не відчуття як в універмагу
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #582178
    Крім того коли ти так часто світчиш машини тебе не цікавлять витрати на дорогі сервіси і такі речі як покупка шин чи розвал чи ще щось типу того
    1 Reply Last reply
    0
  • t385802988T Offline
    t385802988T Offline
    Veronika
    wrote on last edited by
    #582179
    Може так, а може і ні, цього ніхто не знає 🤷‍♀
    1 Reply Last reply
    0
  • t379434605T Offline
    t379434605T Offline
    Gwyn Bleidd 🇺🇦
    wrote on last edited by
    #582180
    Про наперстки зрозумів Про 2-5% не згоден, тому що не 2-5 Онлайн два бакси різниця, фізично в суперсторі вони й сьогодні по 13.99 лежать (без акції) Різниця 2 бакси - це 13 відсотків, 3 бакси - це 20 відсотків
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    ✙ M
    wrote on last edited by
    #582181
    А ёмкость батареи какая?
    1 Reply Last reply
    0
  • t379434605T Offline
    t379434605T Offline
    Gwyn Bleidd 🇺🇦
    wrote on last edited by
    #582182
    На сосиски більше от схоже на "трохи преміум за fresh foods local blablabla" Хоча по формату вони дуже схожі, так, суперстор трохи побільше, але не так шоб в 3 рази
    1 Reply Last reply
    0
  • t665864174T Offline
    t665864174T Offline
    Max
    wrote on last edited by
    #582183
    Згоден, 2-5 фігня, більше як 20-50% на пустому місці
    1 Reply Last reply
    0
  • t193805656T Offline
    t193805656T Offline
    Kos Malyi
    wrote on last edited by
    #582184
    У мене друзі дуже противились костко і скуплятись лише в НФ, а потім розпробували костко))
    1 Reply Last reply
    0
  • t217669277T Offline
    t217669277T Offline
    Mykola Buhai
    wrote on last edited by
    #582185
    остальное на автобусе надо 😄
    1 Reply Last reply
    0

  • Login

  • Don't have an account? Register

  • Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Home
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups