(UA) IT/Tech Ukrainians in Canada
-
камон, один приклад не міняє статистику
-
Є трейли в парках
-
Те саме, в едмонтоні є велодоріжки в даунтауні
-
Має бути баланс. Мені у Канаді, конкретно у Калгарі не вистачає частоти публічного транспорту. Велодоріжки у більшості відділені від тротуару і від проїжджої частини. Заторів у моєму розумінні, великих я не бачив, але із новин читаю, що існують. Для себе я не бачу такого варіанту, щоб користуватися лише публічним транспортом.
-
Я все ще не бачу чого це проблеми водія
-
але з траками то окрема історія із забороною імпорту і CAFE
-
всі проблеми, що описав вище - Необхідність бути soccer mom - більша кількість збитих пішоходів. - Більша кількість дітей, що були збиті їхніми батьками на траках на біля власного будинку
-
Так що це може бути гірше
-
А також низький спід ліміт сповільнює економіку держави
-
по моєму досвіду в Австрії було дуже зручно, велосипедист може їхате майже всюди, дуже зручні односторонні вулиці із смугою для велосипедів в іншому напрямку (отже для велосипедистів рух в обидві сторони) Ну і багато вулиць із лімітом в 30, що знижує ризик фатальних ДТП в 4 рази (з 15-20% до 4-5%)
-
usa.deepstatemap.live/
-
Для мене зарулем дороги в едмонтоні зручні і безбечні Я мало витрачаю на авто, не бачу як чийсь велік зменьшить мені ці витрати Для дітей є плейграунди, або резіденшл райони де спід ліміт 20/30/40 Едмонтон велике за площею місто, громадський транспорт/велосипед не покриють цю площу Тоді треба інфраструктура для веліків, вона теж коштує грошей Я ходжу в спортзал, він супіріор до всього іншого по здоровью Я не чую шум машин в квартирі Мені не треба можливість кудись ходити, я люблю іздити на машині