Skip to content
  • Home
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (Lux)
  • No Skin
Collapse
Ukraine Tryzub and Canada Leaf
  1. UKRAINIANS ON THE CANADA MAP
  2. Categories
  3. Вільне спілкування
  4. (UA) IT/Tech Ukrainians in Canada

(UA) IT/Tech Ukrainians in Canada

Scheduled Pinned Locked Moved Вільне спілкування
647.4k Posts 3.6k Posters 372.0k Views
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • T Offline
    T Offline
    ✙ M
    wrote on last edited by
    #598759
    @DesertHetman а ти з Києва взагалі? Бо як звідти, то мав би памʼятати, а як ні, то нащо воно тобі
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    ✙ M
    wrote on last edited by
    #598760
    Також Вавриш свого часу буквально змінив напрямок мосту, щоб він не псував вид із житлового комплексу "Новий Поділ", який зводила його компанія.
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    ✙ M
    wrote on last edited by
    #598761
    З того часу Північний міст був модернізований і виконує функції головного транспортного сполучення Троєщини з правим берегом.
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    ✙ M
    wrote on last edited by
    #598762
    Ну і демографія змінилася, щоб два рази не вставати, Троєщина більше не є єдиним центром тяжіння лівобережжя. Місто стало розвиватися в інших напрямках, включаючи Південний міст та Дарницький район.
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    ✙ M
    wrote on last edited by
    #598763
    Fun fact: партнером Вавриша у цьому проєкті був Дмитро Ісаєнко - співавтор містобудівної реформи і близький друг Олени Шуляк (голова партії Слуг)
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    ✙ M
    wrote on last edited by
    #598764
    Я про це не знаю, Дарницкий норм. А чого по перепустках, в чому прикол? Складно уявити, там досі транслюють шалені затори
    1 Reply Last reply
    0
  • t385897444T Offline
    t385897444T Offline
    Max Vedeneev
    wrote on last edited by
    #598765
    скільки памятаю киів - завжди були проблеми/затори з одного берегу на інший переіхати
    1 Reply Last reply
    0
  • t335448128T Offline
    t335448128T Offline
    Duck
    wrote on last edited by
    #598766
    Південний досі по пропусках тільки, наскільки я знаю
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    ✙ M
    wrote on last edited by
    #598767
    Але є ще такий бонус - написали, що ТЕПЕР нарешті відремонтують аварійний Патона, начебто північний візьме на себе навантаження (quite of a stretch, звичайно, скоріше буде страждати південний і просто стане, але що робити)
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    ✙ M
    wrote on last edited by
    #598768
    Так, саме на ньому, і цю функцію він також не виконує зараз, але сподіваємося на краще. Плюс там начебто тільки 2 смуги😳
    1 Reply Last reply
    0
  • t335448128T Offline
    t335448128T Offline
    Duck
    wrote on last edited by
    #598769
    Так, я з Києва, але саме цей міст мене ніколи особливо не цікавив, на відміну від Дарницького/Ківи, тому не знаю стільки подробиць. Але здається по ньому мали прокладати те саме історичне метро на Троещину. Я гуляв під ним на Трухановому ще під час пандемії, він вже тоді був добудований частково
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    ✙ M
    wrote on last edited by
    #598770
    Так🤷🏼‍♀️ну окрім прекрасних часів СРСР, коли автівки були розкішшю- на фотках того часу вільні мости
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    ✙ M
    wrote on last edited by
    #598771
    Знайомий каже, що в нього частина мозку, що відповідає за водіння, атрофується в Канаді)) в Києві треба було постійно бути в тонусі, робити складні обчислення, хто де підріже, стратегічно думати як де вписатися, а тут…🤷🏼‍♀️
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Vadym Serdiuk
    wrote on last edited by
    #598772
    Після Києва я в Канаді за кермом відпочиваю
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    ✙ M
    wrote on last edited by
    #598773
    Це взагалі окрема тема
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    ✙ M
    wrote on last edited by
    #598774
    А скільки там було перехресть нерегульованих! Там де треба по правилах водію підняти руку та далі всім за правилами правої руки рухатись)) я коли побачила в Канаді 4 way stop, дуже зраділа))
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Vadym Serdiuk
    wrote on last edited by
    #598775
    А ну і напаркованими тачками
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Vadym Serdiuk
    wrote on last edited by
    #598776
    Їздити у годину пік по Подолу ще той «кайф» з вузькими вулицями, трамваями які ніколи не зупиняються а просто пахнуть майже до зіткнення, і тіпами які рахують що вони зараз проскочать по зустрічній смузі бо оно вже їм повертати скоро.
    1 Reply Last reply
    0
  • t385897444T Offline
    t385897444T Offline
    Max Vedeneev
    wrote on last edited by
    #598777
    і в киіві і в торонто і в едмонтоні)))
    1 Reply Last reply
    0
  • t385897444T Offline
    t385897444T Offline
    Max Vedeneev
    wrote on last edited by
    #598778
    що цікаво що всюди зустрічав людей які кажуть що складно)
    1 Reply Last reply
    0

  • Login

  • Don't have an account? Register

  • Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Home
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups