UA to Calgary🇨🇦
-
Добрый день, меня зовут Галина, я профессиональный мастер по пошиву одежды 👚👗🧥👖🇺🇦с большим опытом работы. Предлагаю вам свои услуги по ремонту одежды разной сложности. Буду рада помочь
-
Дівчата, усім привіт, я набираю групу по супер жіночному напрямку в танцях - high heels🌸 Вік: з 16+ по ♾️ В мене досвід роботи 4,5 роки з різним віком, сама танцюю вже 17 років, закінчила університет КНУКіМ, спеціальність: сучасна хореографія. Група буде для початківців. Буде різна програма, та хореографії від мене, які я складаю сама) Від вас мені потрібне тільки бажання та терпіння. Якщо вам цікаво, то пишіть по всім питанням мені в особисті повідомлення🤍
-
I never believe it was legit till I got my first payment, for a start I deposited €1000 and after 1 week I earned €19,500 I'm happy right now and going to share the link below with those who are ready to invest for their future.
-
✦ Привіт! Я — майстер з оформлення брів ♥️ ✦ Рада запросити тебе на ламінування, корекцію воском та пінцетом, фарбування та догляд за бровками 🫶🏼 ✦ Працюю в затишному кабінеті у центрі міста за адресою 1022 17 Ave SW, Calgary ✦ ДАРУЮ кожну 5ту процедуру безкоштовно! 🎁💫 бронюй свій запис тут⬇️ +1 825 747 9497 Інстаграм: instagram.com/wowbrow.calgary Telegram: @wowbrowcalgary
-
Здравствуйте, подскажите пожалуйста мастера по окрашиванию ) заранее спасибо)
-
Добрий день! Хто-небудь може підсказати нормального масажиста (мануальна терапія) по адекватній ціні? Напевно, буде потрібно вправити хребці. Чи можна також десь звернутися з медичною карткою та бенефітами у державну установу? Дякую за будь-які поради. Всім гарного дня!
-