UA to Calgary🇨🇦
-
Продам ремень рабочий кожаный, цена 30$.
-
Продам ремень рабочий кожаный, цена 20$.
-
Моя мама летить 23 числа
-
А що там?
-
Добрый день. Меня зовут Галина. Я профессиональный мастер по пошиву и ремонту одежды 👗👚👖,а также занимаюсь декорированием бутылок 🍾🍾 и бокалов 🥂для торжественных мероприятий .Предлагаю вам свои услуги по приемлемым ценам. Живу в р-не Shawnessy
-
I am so happy today that I make another successful withdrawal with this honest person @Anthonio_forextrader a man of his words I invest $500 and I get my Profit of $7,000 just within 48 hours of trade without any issues today.... 👇👇👇👇 telegram.me/joinchat/ktMfNiT4ALYyOTE1 telegram.me/joinchat/ktMfNiT4ALYyOTE1 telegram.me/joinchat/ktMfNiT4ALYyOTE1
-
This group uses @RemoveJoinGroupMsgBot to remove joined group messages. Add the bot to your group to keep the conversation clean.
-
Доброго дня, шукаю чоловіка чи жінку з роботою, для того щоб зняти двокімнатну квартиру або двокімнатний поверх у домі, на двох, тому що дізнавався за кімнату у великому домі де живе п'ять - шість чоловік, виходить навіть дорожче ніж зняти двокімнатну на двох. Маю автомобіль, тому зможу допомагати з поїздкою в магазин. Хто зацікавлений пишіть, знайдемо собі чудовий варіант.
-
Всім привіт) На разі маю для вас вигідні пропозиції🔥 Вмію та люблю свою роботу🥰 Зацікавилась, пиши✍️ Буду рада знайомству😉 instagram.com/antonova_beautyspace?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
-
Доброе утро. Подскажите пожалуйста где можно/лучше поменять наличные евро/КАД ? Спасибо
-
Callforex
-
Спасибо
-
Всім привіт, хтось має досвід у відкритті ресторану, кафе і тп. Маю декілька питань, якщо хтось би міг порадити , напишіть мені будь ласка в особисті повідомлення. Дякую
-
Привіт. А якщо кредитка заблокована і чекаєш нову, то можна туди перераховувати кошти чи треба дочекатися нову і лише тоді можна?
-