Ванкувер2022 🇺🇦
-
Привет, я психолог травмотерапевт, EMDR терапевт, имею опыт работы с переміщеними особами в Украине и военными, работаю с людьми старше 18 лет. В Украине имею диплом магистра психологии, сейчас прохожу повышение квалификации в Американо-Украинской программе. Писать в телеграмм 0676348401 Ватсап 7787511828
-
Ось ще гарне відео від всеукраїнської програми. Зараз в Україні психічне та психологічне здоров’я стає все більш актуальним топіком. І гарно, що є люди, які то рухають зверху в тому числі: www.instagram.com/reel/Cs1FtgkrEJf/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== Підписуйтесь на «Ти як» там можна знайти безкоштовну психологічну допомогу, де б ви не знаходились.
-
Насправді вмовляння себе, про те що вам краще ніж іншим ще більше пригнічує. Та якщо у людини розвивається розлад адаптації , то думання про гарне та порівнювання свого життя з іншими, взагалі не допоможе. І що я важливе хочу сказати, не думайте що всім людям в Україні погано, я звідти тільки як 3 місяці тому приїхала. І можу сказати що мені там було краще ніж тут, я не з зони бойових дій (там як на мене насправді капець) але з Дніпра і там кожного тижня прилітає.
-
Це ж треба бути настільки токсичною людиною! Невідомо кому тут ще потрібно протверезити розум...
-
И я
-
Пішла на хуй!!!
-
О! Ще одна така ж! Все про всіх порішала. Медаль собі кудись того...
-
Людина вірно написала! В чому токсичність? От зараз Киів закидають балістичними ракетами і загинуло дві дитини у День захисту дітей! Жодна імміграція і вирішення всіх питань при переїзді не іде у порівняння зі страхом смерті… Це я вам кажу, як людина, яка вже переізджала з країни в країну і рік витратила на заміну всіх документів і ще п’ять років на адоптацію. Тож не потрібно ставити штампи токсичності! Якщо ви взагалі розумієте значення цього терміну))
-
О! А ось і личко стало видно. Справжнє.
-
Привіт! Дуже рада дніпрянам) Ванкувер дуже круте місто, мені насправді подобається) але жити я таки хочу в Дніпрі))) а ви тут як довго? Як тут?
-