Український Монреаль
-
10к на сім‘ю. Не знаю чому когось допитували, взагалі це рідкість. Ми везли більше 10 і одразу про це сказали. Спитали суму, написали її в декларації, дякую, до побачення.
-
Усі подробиці стосовно цього є у Вашому контракті, зазвичай Ви повинні сплачувати до кінця контракту, або знайти когось замість себе. У деяких випадках якщо це за місяць-два і є попит, то можна домовитися з‘їхати раніше, але це дуже індивідуально, треба спілкуватися з Вашою агенцією чи лендлордом.
-
Ну це якщо є де жити, то ще норм)
-
я на неї жила, але я студентка і мені небагато треба. на дитину вистачати не буде 100%
-
Якщо Ви одна і не будете працювати, то в деяких провінціях можна подати на місцеву допомогу, в Квебеку наприклад це буде біля 800$ на Вас. Але по міркам Канади це не дуже багато)
-
Звісно що ні. Ви в Канаді до цього не працювали і ніяких платежів на соціалку не було. Та й декретна відпустка тут ні як в європі а максимум рік і для тих хто має статус постійного резиденту або громадянина.
-
Допомоги на дітей не буде, можна податись на провінційну, але, дитино, цих грошей недостатньо, повір. Якщо з чоловіком чи батьками то допомогу відмінять одразу як буде дохід одного з членів родини
-
Капіталізм) з крихтами соціалізму
-
А що е в Канаді скажіть будь ласка які правила?
-
Канада - краіна рівноправвя. Нема тут такого
-
Скажіть будь ласка хто живе у Канаді и мае життєвий досвід. Якщо я в Канаді не буду працювати, як вагітна жінка, мені буде надходити грошова поміч?
-
Візьміть до уваги, що дитина в Канаді-це досить дорого
-
і це на пів року лише
-
на одну людину
-
в мене є стороння фінансова підтримка від родичів, але 800 то просто база без всяких плюшок. чисто заплатити за кімнату, їжу і зв’язок максимум
-
Дякую за відповідь я вас зрозуміла 😌
-
важко))) тому я і говорю що з дитиною це анріал просто
-
П можно будь ласка посилання на реєстрацію
-
Ну хз, кімната мабуть від 500 коштує) телефон, проїзд, харчування і тд, мені здається важко вписатись в 800)
-