Ukrainian Calgary
-
Усім привіт Промо на тарифи та телефони: 🌸29$ за 30 гіг 🌸40$ за 60 гіг 🌼google pixel 7/8 - $0/m (безкоштовно, оплата лише за тариф) 🌼s23 128 gb - $0/m + $250 isc в подарунок 🎁 Також👇🏻 -$240 на моделі iPhone 📱 Деталі в лс🐈🌸
-
🚗 Привіт, це Влад з Calgary Car Centre! Ми маємо широкий вибір автомобілів та готові допомогти зручним кредитуванням. Щоб отримати низький щомісячний платіж, потрібно мати водійське посвідчення, бути працевлаштуванним протягом останніх 3 місяців та внести перший внесок $2,000. Пишіть в дірект, і ми знайдемо ідеальний варіант для вас! 🚀📩
-
Всем привет 👋 Я начинающий барбер (я себя рассматриваю как человек который может что то сделать с вашими волосами😄) и мне нужны люди для отработки разных техник стрижки 💇♂️ Поэтому я приглашаю вас к себе домой на стрижку, пообщаться и провести время с пользой😉Я живу прям возле C-Train станции в центре Downtown поэтому вам не нужно меня долго искать 🔍 Поскольку я только начинаю, цена символическая как за чашечку кофе😌 Кому интересно такое предложение и кто хочет подстричься к новогодним праздникам - пишите, подберем любое удобное время 🙃 Буду рад знакомству 🤝
-
Хто знає де можно купити липучки і гель від тарганів ?? В канадіантайер тільки спрей
-
Запрошуємо на професійний масаж від ліцензованих спеціалістів та фізіотерапію (лімфодренажний костюм, Nuga Best обладнання) для комплексної профілактики, зміцнення та відновлення здоров'я. Пропонуємо масаж з виїздом до Вас додому. Вартість 1 години - $100 CAD. Працюємо з бенефітами. Можливість придбання подарункових карт для привітання друзів та близьких. Запис та подробиці за телефоном 403-852-3262.
-
Добрый вечер Два дня назад приехали в Калгари. Живём с дочкой в "двухнедельном" отеле и уже ищу комнату под аренду, желательно юг калгари, так как будет ближе к работе. Предложения пожалуйста в приват. Спасибо.
-
Всім привіт, хто знає чи буде вранці 25го служба в Церкві Святого Володимира ?
-