Ukrainian Calgary
-
Привіт дівчата звільняється місце у садочку Happy Time Child Care по адресі 11263 Oakfield Dr SW, Calgary AB T2W 4M2 від 12 і до 3 років там безкоштовне харчування повноцінний сон та прогулянки на свіжому повітрі з грантом виходить 300 доларів . Місце вільне з 1 вересня. Кому цікаво пишіть)
-
Дівчата, всім привіт! Я вчитель англійської мови зі стажем 15 років. Проводжу набір діток від 6 років для індивідуальних занять з англійської мови. Дітки 6-7 років - починатимемо з алфавіту, будемо вчитися читати, розмовляти, співати. Дітки 8 років і старші - акцент на читанні, говорінні, часових формах та граматиці. Якщо зацікавлені, звертайтеся, будь ласка, у приват або за номером телефону: 3682997905.
-
Ні, причому вже доволі давно
-
Привіт друзі! В кого є трак і може доставити драйвол з магазину в гараж? Парт тайм підробіток.
-
До прем'єри вистави "The MUZE" залишилось менше тижня 🎊 "The MUZE" буде йти три вечори поспіль 5, 6 та 7 вересня у West Village Theatre. "The MUZE" це перша україномовна вистава у Калгарі - естетична, розумна, емоційна. Справжній Український Театр🌟 Кращі місця вже розібрали, тому поспішайте за квитками на "The MUZE". Квитки вже доступні на Eventbrite. Також підписуйтесь на нас в інстаграм strum_ua_theatre. До зустрічі в театрі STRUM ⚡️
-
Ок вскрываюсь тогда
-
Yes
-
Доброго ранку. Підскажіть відділення CIbs де є україномовний працівник
-
Fish Creek
-
URGENT! Здравствуйте, Я покупал билеты , но они мне не понадобились . Так , как я не планирую в ближайшее время никуда лететь. Авиакомпания(WESTJET)возвращали мне деньги на счет у их банка у них в приложении. Сказали что я могу купить билеты для себя или для кого то. ТО Я ПРАДАЮ БИЛЕТЫ ПО НИЗКОЙ ЦЕНЕ✈️✈️✈️
-
Всім привіт. Продаю Apple Watch 7 Nike 45mm. В користуванні були 1,5 роки. Всі фото нижче🖇️ Ціна 200 CAD
-