Українці в Канаді_Canada
-
Всім привіт! Мене звати Ірина, я студентка Коледжу Об'єднаного Світу в Коста-Риці, де вивчаю предмет Глобальна політика🇨🇷 Зараз я працюю над дослідницьою роботою, вивчаючи питання "В якій мірі неурядові організації задовольняють потреби українських біженців в Канаді?" для того аби розроюити шляхи коопераціі в цій сфері в майбутньому🇨🇦Я вже провела серію інтерв‘ю з представниками абсолбтно різних неурядових організацій. Проаналізувавши їхню перспктиву, зараз моєю ціллю є зрозуміти які саме є потреби українців по прибуттю та яку допомгу вони отримували📚 Для поглиблення мого дослідження я проводжу опитування серед українців у Канаді, та буду дуже вдячна якщо зможете приділити 5 хвилин дорогоцінного часу, аби відповісти на питання та допомогти з моїм дослідженням: ❗️ forms.gle/NSiUyrTceugrJQti8 ❗️ Кожна відповідь має велике значення) якщо вас зацікавила тема, і ви маєте додаткові питання, будь ласка зверніться за поштою : [email protected]
-
Доброго дня! Приїжджаємо сім'єю по CUAET до Торонто. Підкажіть, будь ласка, чи потрібно якось оформлювати страховку, чи вона діє автоматично? Чи радите ви спочатку купити туристичну страховку, чи у тому немає сенсу?
-
🆘🆘🆘🆘🆘🆘🆘🆘🆘🆘🆘🆘 Друзі, дуже потрібна ваша увага та допомога! Це Єгор - мій чоловік. До 05.08.23 він боровся на фронті за всіх нас. Зараз Єгор заново вчиться ходити та тримати предмети в руках, бо, в результаті травми хребта, прикутий до ліжка. Перша операція з встановленням імпланта вже проведена🙏 Потребує ще другу операцію😩також з встановленням імпланта. Вірю, що з вашою допомогою, ми зберемо ці, бо потім нас вже чекає розписаний план тривалої реабілітації, щоб повернути Єгора в стрій. Без вашої допомоги нам не обійтись!!! Прошу долучитись до збору всіх небайдужих та величезна подяка кожному, хто вже долучився 🙏 4601601082711326 Катерина Попадюк send.monobank.ua/jar/722RcFK7dt
-
Не нужно, живая очередь. Талончик и ждёте,все быстро. Много работников знают українську мову
-