Ukrainian Speaking IT Community
-
Det beste av alt som forventes av godt selskap. Det er veldig viktig å investere penger der vi har tillit og tillit. BITCOIN hadde vært den mest verdifulle og lønnsomme kryptovalutaen. Vi er ment å investere i en pålitelig plattform der vi kan nyte inntjeningen komfortabelt. Jeg oppfordrer alle til å se opp til Alitis, de er veldig fantastiske.. Pålitelig Automatisk og umiddelbar betaling. Ingen uttaksgebyrer, NULL GEBYR OG verdens beste kryptovalutamarked. Jeg er stolt over å fortelle deg at jeg nå gjør livet mitt bedre fra ALITIS Alt er veldig ekte og gjennomsiktig. Bli gjerne med slik at du deler lenken. Ikke glem at henvisningsbonusen er veldig oppmuntrende. Jeg mottar også min henvisningsbonus. alitisgovernance-secure.ltd/invite?ref=6a42a781
-
Hi! My name is Serhii. I’m a Front End Developer with almost two years of experience, mostly React but open to learn any new technology. I’m looking for a job. Location doesn’t matter, ready to relocate, or work remotely! Currently located in Moncton NB. My English level is Advanced. If you have any open vacancy please DM me and I’ll send you my CV. Thanks and best wishes
-
With the fact that you're true to your words God will continue to bless you for not hiding anything from me l invested and withdraw on the supposed date without paying a fees @Marklopez_fx you're the best t.me/+AJDOJz8O7zgwZmNk
-
Я би вам порадила звернутися до бс воркшопу, вони вам допоможуть підготуватися, це безкоштовно, у мене була онлайн консультація. Доречі там казали що це норм практика запитувати фідбек після співбесіди, то може чого гадати, запитайте
-
В Канаді та США - в обличчя чесний фідбек практично неможливо отримати. До прикладу, людям у яких слабка англійська - будуть казати, у вас чудова англійська, ви молодці. Людям, які мають пробіли в алгоритмах чи інших темах, теж будуть казати - що ті неймовірно сильні та гарні розробники. У людей, в багатьма випадках - може складатися враження, що інтерв'ю пройшло нормально, стільки компліментів та гарного було почуто) Але потім - тотальний ігнор. Без - вибачте, ви нам не підходите. Чи вам треба - більше підтягнути певні теми. Це не прийнято тут) Політкоректність проявляється у всьому) в обличчя більшість буде говорити і посміхатися - тільки приємне)
-
Ух пошуки роботи це стресовий процес, всім сил, хто шукає😮💨😮💨😮💨