PR CUAET
-
Буде. Максимальна сума яку можна внести в інший дохід $3500. Якщо більше, то вважатиметься ухилинням від сплати податку у пенсійний фонд
-
Добрий вечір. Підкажіть, будь ласка, хто скільки очікує на новий етап після bio & medical completed? Дякую🙌🏻
-
Дякую!
-
Так, просіть оператора щоб відправив поштою. Або бухгалтера, щоб витягнув вам електронну копію
-
Це не у WealthSimple. Це доказ для CRA, що ви мали право списати ті витрати.
-
www.canada.ca/en/immigration-refugees-citizenship/corporate/contact-ircc/web-form.html
-
Foreign income. А далі залежить від типу доходу
-
Через веб форму - додати додаткові доки до аплікації на ПР give new information about my application
-
Прийдуть. Максимальний термін обробки 6 місяців.
-
Це нормально. Якщо CRA не просить ніяких документів, то треба просто чекати. Пришвидшити цей процес неможливо. Я бухгалтер і подала свою податкову декларацію. Вже місяць в процесі обробки.
-
Може хтось знає чи можна якось дослати ще одне Letter of explanation якщо вже зробив сабміт permanent residence application? Я прикладав одне LOE з поясненням своїх подорожей але не пояснив помилки що були допущені в ще в анкеті КУАЄТ. В дівочому призвіщі жінки одна інша буква і рідному місті теж не та буква. Помилки я виправив
-
Тут не допоможу. Дзвоніть в службу підтримку Турбо Такс
-
-
У нотариуса, но в аппликации вы будете подавать документы свидетельство о браке родителей ваше свидетельство о рождении - доказательства родства там будет куда подвесить. Я так сестре делала. Вам 2 не надо подписывать
-
В принципі не мало б такого бути. Ваша програма проглядається в трекері, тож спробуйте зайти з іншого гаджета. Ну і звичайно уважно кілька разів перевірте.
-