PR CUAET
-
Ну, якщо він не надає ніякої довідки, то можна й без них. Але звертатися в МЗС обов'язково треба
-
Я это понимаю, можно пробовать кто захочет, но я лично не верю в какую-то справедливость как уже и смирился с тем, что не факт, что удасться заказать паспорт.
-
мабуть потрібно якось зафіксувати неправомірні дії або отримати офіційну відмову.
-
але в Оттаві Торонто - кажуть що без проблем показав резерв+ і отримав паспорт
-
Доброго вечора, а можна і мені скинути, дякую)
-
Я подавав сам через wealthsimple,там все максимально просто і доступно
-
мабуть по-різному він реагує на різні косульські дії. їм сказали "зверху" чоловіків 18-60 не обслуговувати- тому він міняє свій тип обслуговування
-
Так справа ж не лише в невидачі документів, а в хамстві, образах, приниженні людської гідності громадян, які звертаються за послугою
-
Тобто не важливо який Teer по цій програмі, треба лише переклад дипломів( школа і універ) евакуація WES не потрібна?
-
моя думка що на віцеконсула може спочатку вплинути генеральний консул, а потім вже в МЗС України звертатися як в кінцеву інстанцію
-
Таке відчуття що у людини роздвоєння особистості 🤷 я 9.05 оформлювала сину паспорт - все пояснив, розказав, з сином говорив, при мені продовжили паспорт хлопцю 16 років (здається) який прийшов з татом, в черзі людям відповідав на питання, все без крику, спокійно, а потім люди розказують як він хамить, ображає, документи не приймає 🤷
-
Да при чем здесь психология, это реальность, МЗС сами начали эту игру, до апреля и принимали и выдавали паспорта. Я не хочу спорить с Вами и тем более, убеждать.
-
Дякую вам але ви пропонуєте мені на них скаргу їм же написати ?
-
у разі кризових ситуацій з громадянами України закордоном: cons_or@mfa.gov.ua
-
Я вже не знаю чи на нього управа знайдеться я думала таке відношення може бути тільки в Україні,навіть не має нічого значення що я в Канаду приїхала
-
zsmfa@mfa.gov.ua
-
Дякую
-
Лист прийшов від: You might qualify to schedule an earlier U.S. Visa appointment (donotreply@usvisa-info.com) В листі було наступне: Dear applicant, The U.S. Consular Section in Vancouver understands that many visa applicants have been waiting a long time to attend their visa interview and therefore they have been working diligently to restore all routine visa operations as quickly and safely as possible. You have been identified as an applicant who might qualify to schedule an earlier appointment. In order for you to check if there is an earlier appointment that better suits your travel needs, please follow the below steps: 1 Log in to your account on ais.usvisa-info.com/ and click on the "Continue" button. 2 Select the "Reschedule Appointment" option, leave all members of the group selected and confirm the request. 3 Look for an earlier appointment on the calendar view. 4 If you find an earlier appointment, select the date and time and click "reschedule" to cancel your original appointment and schedule a new one. 5 Do not try to reschedule your appointment more than one time since the option to see earlier capacity will only be given once. If you reschedule to an earlier appointment and try to reschedule again, you will not have the ability to see sooner/reserved appointment capacity and you will have to schedule a new appointment from the next regular appointment available which may be later than your current appointment. 6 Do not try to add additional visa applicants to the traveling group or your ability to see sooner/reserved appointment capacity will be automatically removed. Note: If you do not find a sooner appointment that meets your travel needs, just click "close" to retain your current appointment as it is scheduled. These are the only appointment slots available, and we will not be able accommodate any other appointment days or times. Do not contact the call center or email the support desk asking for additional appointment availability because Call Center Agents and Support Desk Representatives see the same appointment availability that you can see and they cannot add capacity. Best regards, The GDIT Visa Appointment and Information Service Team
-
Обов'язково пишіть скаргу в МЗС
-
Я не знаю, два раза был у него, и он был очень культурный, пытался войти в положение, но и я очень дипломатично с ним был. Конечно, результата нет, к сожалению, я просто решил не тратить себе нервы на разные жалобы, а выбросить это из головы...
12 Jan 2024, 17:45
173643/474652
18 days ago