PR CUAET
-
Підскажіть будь ласка. Якщо планую їхати в Україну і думала, коли я буду вдома взяти за одно довідку про несудимість і повертають назад. Чи дійсна вона буде на території Канади чи потрібно буде вже по приїзду брати нову ? Така сама ситуація і із Чехією
-
А так це просто розхитування нервів і собі і іншим😀
-
Досвіду було більше року. Волонтером я так і не стала 😂
-
-
Марго, доброго дня, написала вам в Instagram. Буду чекати вашої поради. Дякую.
-
А коли саме відправляли і коли отримали?
-
Ми чекали два місяці
-
Огооо, це щось ну дуже довго
-
Відправляли десь у початку травня, отримали у початку липня
-
А де ви смотрите який офiс?
-
Це ви просто 100% попадання. Найвищий рівень тривожності в пост радянських країнах
-
www.canada.ca/en/immigration-refugees-citizenship/services/application/medical-police/police-certificates/how.html
-
t.me/prcuaet/117894/251234
-
- позбутися кешу, завести все на банківські рахунки і дати відлежатися мінімум 90 днів, інакше у позичальника виникнуть питання. За кожну велику транзакцію вам треба буде дати пояснення, якщо це не pay stub - знайти motrgage broker (adviser), розказати про свої плани, відправити мільйон і ще трошечки зверху паперів (Mortgage adviser працює для вас безкоштовно, він отримує свою комісію від позичальника) - знайти real estate agent - знайти адвоката (вони у вас з продавцем мають бути різні) - знайти страхову - знайти home inspector (якщо він знайде якісь негаразди, можна буде на кілька тисяч знизити ціну на будинок. Після розголошення проблеми агент, який продає цей будинок, зобов'язаний повідомляти про цю проблему всім потенційним покупцям) - знайти будинок - обов'язково закласти у ваші витрати closing costs (1.5% - 4% від вартості нерухомості) + страховку + послуги адвоката + mortgage loan insurance (до 4% від вартості нерухомості, якщо down payment менше 20%). Mortgage loan insurance можна докласти в суму mortgage але тоді і щомісячні платежі вже будуть трохи вище, а не як на онлайн калькуляторі + додати у витрати property tax, які можливо вам прийдеться заплатити відразу після купівлі нерухомості, а це може бути додаткова тисяча $. Property tax можна самому платити, або віддати це вашому позичальнику, який буде кожен місяць їх знімати з вашого рахунку на додачу до mortgage - можна додати Canada child benefit як дохід - можна навіть отримати грошовий “gift” from a family member, якщо не вистачає на все власних грошей - дуже рекомендовано мати основний chequing account, з якого будуть знімати down payment + closing costs у фізичному банку (CIBC, RBC тощо), а не у онлайн (Simplii, Tangerine тощо) - і ще десятки різних дрібниць, які будуть вилазити у процесі купівлі нерухомості P.S. Пам'ятайте головне - якщо ви собі калькулюєте онлайн будинок за $500 тисяч з 10% down payment і стрімголов полетіли його купляти, бо у вас на рахунку є необхідні $50 тисяч, то на день підписання паперів там ще набіжить багато і багато тисяч $ зверху
-
Доброго вечора , мій досвід як зробити довідку з Німеччини. Форма на англійській мові, заповнюєте ( прикладаю) , потім ідете до місцевого нотаріуса засвідчуєте свій підпис ми платили 40 $ за двох. Сплачуєте 13 € за послугу на рахунок Німеччини, ми платили через пейсент, роздрукували квитанції 🧾, там є така можливість. У банку не вийшло сплатити бо там камʼяний вік та і ще на 13 € нарахували 60 $ комісії 😁але всеодно не вийшло. Робите копію паспорта загран перша сторінка. Все це вкладаєте у конверт і відправляєте у Німеччину. Чекаєте десь два місяці.
-
Раніше двох місяців, або біля цього не чекайте, хоча 10 травня вони вже отримали нашу пошту