PR CUAET
-
www.quebec.ca/immigration/travailler-quebec/faire-reconnaitre-competences-acquises-etranger/obtenir-evaluation-comparative/preparer-demande Почитайте тут. Ви надсилаєте лише документи того рівня освіти, який хочете евалюювати. То я не бачу сенсу платити за атестат додаткові гроші 😊
-
Вроді найнижчнтй
-
Згодна, я бухгалтер англійську сподіваюсь хоча б на 9 сдати а балів буде менше ніж у робітника тім хортонс в селі
-
Так, мені теж сумно, тому що між clb6 та 11 є велика різниця. І що толку що ти здав його на 12
-
Англійська рахується по середньому балу, чи по найнижчому ? Тобто середній , до прикладу, 7, але listening 5.
-
программа откроется 30 сентября, написано что первая выборка будет не ранее середины октября и тогда будет понятно по каким критериям они отбирают и по каким балам самое хорошое что за подачу в выборку денег не берут)))
-
Ну по логіці у кого більше, той проходить, але є приписка, що AAIP will select and invite candidates from the Worker Stream pool based on candidate EOI score rankings and provincial labour market needs and priorities, available AAIP nominations, and application levels. Тобто люди, у яких будуть меньші бали, але вони у затребованій професії = проходять.
-
Ніде)) тому і питаю. А то дали таблицю, а як її прикласти і куди…
-
Ну не завжди.. Багато ж скаму від індусів було з цим всім, і зараз Канада буде вимагати для випускників здавати англ/франц мови, щоб отримати той PGWP
-
Если честно я ожидала более детальную выборку, а так сгребли у кого 6 ангдийский и у кого 11 например в одну кучу, профессия баллов не дает...и так далее...такой себе отбор
-
А які бали за професію дають не пише?
-
А я правильно понимаю, что о каких-то конкретных профессиях речи не идет в EoI?
-
а где вы видите проходной бал?)) я думаю его узнаем при первой выборке
-
А за яким параметром будуть надавати можливість податися ? В кого більше чи що?
-
-+ да, 59 балів кажись. Надежда що хоть будуть вибирати професії які їм потрібні і попадемо
-