До речі чисто, для загального розуміння. Консультації, найменш прибутковий і найменш ефективний час для консультанта.
І переважно рівно до навпаки для клієнта.
З моєї сторони:
1. Поговорити пару питань в чаті/емейлі щоб зорієнтувати
2. Зробити договір і відправити на підпис
3. Зробити інвойс та відправити на оплату
4. Знайти зручний для всіх час та дату, зробити зум і відправити запрошення
5. Провести консультацію
6. Написати саммарі (не всі консультанти це пропонують, але я це роблю для всіх) по всьому про що говорили з лінками і шпаргалками
7. Запроцесити інвойси та зробити документацію для траст аккаунту
8. Відповісти на якісь follow-up запитання
Зі сторони клієнта тут переважно є три сценарії результатів:
1. Людина наймає мене вести весь кейс
Це те заради чого більшість консультацій і існують, і єдина причина чому вони виправдані враховуючи кількість часу та зусиль які на них тратяться.
2. Людина все і так робила сама, але мала кілька ключових питань, які не давали податися або чітко зрозуміти проядок дій.
Це дає можливість зекономити кілька десятків годин самостійних пошуків, та потенційно відвернути від деяких дуже дорогих та критичних помилок.
3. Людина вирішує робити все сама, але тепер має чіткий план дій з лінками та вимогами. Ще й Українською мовою.
Економія як мінімум десятків годин самостійних пошуків, та ризики не знайти ту програму яка тій люлдині найкраще підходить.