Український чат Ванкуверу
-
Якщо ми тут зараз будемо намагатися захистити свою думку, прискіпливо дивлячись на кожен контекст, то ви теж ніде не писали, що ваш аналіз стосується тільки і виключно цієї компанії, але добре, навіть попре це я ще раз наполягаю, що вашого спічу недостатньо, щоб адекватно оцінити вкладення і він не дасть повної картини руху акцій. Я навів спочатку приклад із інших кейсів, чому цього недостатньо. Ви вирішили чомусь піти складним шляхом, почали оперувати, що в мене недостатньо досвіду, якщо я не працюю в Black Rock (в мене, доречі, з ними була зустріч по одному з активів у Києві, а працювати там я ніколи не ставив собі за мету). Далі спробували оперувати тим, що я начебто привів нерелевантні кейси, я привів релевантний. Тепер вже вони чомусь «різні звірі», чому, доречі, вони стали різними в контексті ігрових розробників?
-
Александр питав про рок стар я відповів про рок стар😅😅😅 про вангуард і блакрок - це було просто жарт щоб запитати чи маєте ви якесь відношення до індустрії. Та блін. Звісно що не достатньо, я ж про це сам в своєму повідомленні, пишу що можна аналізувати щє багато багато всього. Ми обидва знаємо що адекватна аналітика то купа сторінок детальної і точної інформації. Cd project перескочив з стадії нікому не відомої компанії до розвинутого бізнесу, тому зараз його треба оцінювати як такий, але в нього є щє багато більше місця для розвитку ніж в гта, як в фірми. Тому я вважаю що він "майже такий же звір". І має сенс дивитись на все це що я писав вищє. Як би ви їх оцінювали? Не дивились би звітність? Не оцінювали би +- рівень доходів майбутніх? Не дивитись би user base? Не дивились би борги і які щє в них доходи? Щоб тоді ви дивились замість цього?😅😅 кристальнмй шар чи дротікі би кидали в стіну з наліпками "піде вверх/піде вниз"?😅😅
-
Боже , ідіть усі пити чай ,задовбали
-
Дякую 😍
-
1. CD Project Red на момент релізу Cuberpunk2077 мав ринкову оцінку в 8.12 мілʼярдів і була дорожча за Ubisoft, не знаю коли і які стадії вони там перестрибнули у вас 2. Я загалом не дуже люблю роздавати поради з фондового ринку, тому спочатку і не робив цього. Я просто вказав, що ваш аналіз не є репрезентативним. І навів прості приклади, коли він би не спрацював (тобто аргументував думку). Ми і так зайшли зараз в простому питанні в якісь виміри у кого більше досвіду (чомусь) і вимірювання які приклади підходять, а які ні. Тому пропоную просто на цьому вже остаточно розійтись.
-
А я і не казав про IPO, вони реліз проводили вже коли були найбільшою ігровою компанією Європи на біржі. Вони мали найбільші в історії передпродажі, а це 18М+ копій, але цей реліз коштував їм капіталізації в 5 мільярдів, але якщо ми пройдемось по усім факторам в вашому пості - вони усі пройшли б бездоганно. 2. Я не роздаю фондові поради, навіть не дуже хочу на це просто час витрачати, це або робота, яка має в собі конкретну мету аналізу, або вже нічого. Це не тому, що я такий увесь пафосний, просто мені здається це правильним підходом і я його притримуюсь.
-
Є вільна кімната с 1 грудня (перехрестя Commercial Drive та E 1th Avenue). Ціна 1100 + комунальні + 550 депозит. Оренда минимум 6 місяців. Кому цікаво, пишіть в особисті.
-
Так універсальної таблетки не існує. Кожен конкретний кейс треба дивитись в розрізі кейсу. Попри стандартні речі щодо digital entertainment ринку, як вау-фактору, де навіть участь зірки може генерувати продажі, хайп та надмірні очікування оцінку, важливо ще стан ринку ігор на момент релізу (а він зараз як пустеля щодо якості), реакції преси, хто залучен до проекту, які обіцянки дадуть на презентації, роадмап розробки та дати релізу. Та навіть ко-дев та екстернал девелопмент підрядники і політична складова знаходження їх офісів та технічний стан їх останніх робіт має вагу тут. Якщо вони, наприклад, в Китаї, а це може бути, бо там був великий ринок ексдеву, а розробка має йти вже декілька років, то вочевидь зараз є великі ризики делівері вчасно. Факторів реально сотні, я не можу дати якісь конкретні, тому й кажу - або з кейсом працювати, або не давати поради як з ним працювати.