(UA) IT/Tech Ukrainians in Canada
-
Якщо ви працюєте з колегами які так роблять то просто такий у них інженерний рівень
-
Для цього, в цілому, є CI/CD
-
І так, такі речі мають бути автоматизовані
-
Через людський фактор
-
Відносно версіонування - є така штука як semantic versioning, загальний підхід, є бібліотеки різні які вираховують версію під час CI/CD процесу, наприклад. В excel це якийсь жах. Git теж must have, не уявляю проект без системи контролю версій, будь якої (гіт не єдине рішення)
-
алі це все добро починає копіпастити девопс(но це не точно, що він девопс) нажаль ви самі відповіли на своє питання. Так немає бути. Але з мого опиту в веб проектах - там часто такий же хаос, і команді зазвичай ок/похуй/поебать
-
По-перше, все це має бути в гіті. По-друге, має бути ci/cd який збирає в якийсь пакет (pkg на лінуксі, або інсталяційний файл якщо для вінди), в якому вже зібрані всі необхідні файли. Альтернативою пакету може бути docker container з sematic versioning.
-
Судячи з того що у вас є то спочатку мають бути люди які мають розуміти що так не має бути
-
Особисто у мене основна претензія до сталкера, це геймплей, який абсолютно не змінився за всі останні 15 років. З моменту Зова Прип'яті все зупинилося в розвитку. Cюжет убогенький. Він і раніше в сталкері не був видатним, а зараз так взагалі якийсь тричі вторинний. Сталкер із таким сюжетом мав вийти ну як продовження Зова Прип'яті, десь у 2010-2012 роках. За стільки часу могли б придумати для нової гри щось цікаве. А так, знову сімулятор бомжа-маргінала з ігровими механіками прямо з 2007-2009. Тільки графіку підкрутили. Не знаю як вам, а я чим більше грав, тим частіше задавався питанням "А навіщо воно мені? Я абсолютно все це ж саме робив протягом сотень годин багато років тому. Що воно зараз мені дає?".
-
Зацепится - плюс в копилку. Нет - опыт