Skip to content
  • Home
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (Lux)
  • No Skin
Collapse
Ukraine Tryzub and Canada Leaf
  1. UKRAINIANS ON THE CANADA MAP
  2. Categories
  3. Вільне спілкування
  4. (UA) IT/Tech Ukrainians in Canada

(UA) IT/Tech Ukrainians in Canada

Scheduled Pinned Locked Moved Вільне спілкування
647.4k Posts 3.6k Posters 371.9k Views
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • t665864174T Offline
    t665864174T Offline
    Max
    wrote on last edited by
    #250085
    GPT пішов у бій )
    1 Reply Last reply
    0
  • t419518041T Offline
    t419518041T Offline
    Evgeniia
    wrote on last edited by
    #250086
    Я через неделю на такое узи пошла в Саскатуне
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #250087
    Ага, але слабка спроба)
    1 Reply Last reply
    0
  • t137218996T Offline
    t137218996T Offline
    Viktor Mazankin
    wrote on last edited by
    #250088
    Чесно кажути не бачу ніякої мотивації арендувати в приватної особи, гарна рентовка значно краще shiplake.com
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #250089
    Я і без вас знаю всі етапи дизелів, це було риторичне питання. Тільки концептуально там нічого не змінилося. І як вище я сказав на практичному прикладі з точки зору експлуатації теж суттєво нічого не змінилося. Турбіна була у 80тих, змінна геометрія це спроба вирішити проблему турбо лага. Теж нічого нового. Комон рейл насправді не те щоб супер класно підвищує характеристики. Але сильно задирає планку до експлуатації. Все інше це екологічна дрочня. Знаєте що роблять потім з такими моторами? Викидають всю екологію і прошивають відповідно. Тоді він стає суттєво потужнішим і економічнішим. А тепер подивимося що робили інженери бензинових двигунів. Правда без років. Я ж не вікіпідея:
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #250090
    1. Десь у 80тих почали з'являтися перші інжектори це була форсунка яка впорскує бенз у колектор. Примітивна технологія але вже дозволяла електронне управління. 2. Потім навчилися робити багатоточечний вприск. Коли кожна форсунка на свій циліндр. Це прям сильно підвищило економію пального і характеристики двигуна. Така схема тримається по нині на більшості авто. 3. Потім почали гратися з фазами клапанів. Бо зрозуміли що на різних обертах потрібний різний таймінг. Перші були хонда з системою втек. Далі всі інші розробили аналогічні системи 4. Потім в дизеля піглянули прямий вприск в камеру згоряння. Оце прям сильно поміняло правила гри. Тому що так можна наїбати стехіометрію. Раніше для цього гралися із змінними геометріями впуску але то все фігня. А от прямий вприск це сила 5. Паралельно з цим розвивалися системи надуву. Компресори, турбіни. Як я казав турбіну взагалі почали ставити у 80тих. Все для того щоб втиснути побільше повітря. Але саме доступність високооктановго пального і технлогія прямого вприску дали змогу добитися суттєвих результатів. Тому тільки зараз турбінових моторів так багато і вони не жруть так дофіга як колись
    1 Reply Last reply
    0
  • t137218996T Offline
    t137218996T Offline
    Viktor Mazankin
    wrote on last edited by
    #250091
    для розширення клієнстької бази
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Vlad Tkach
    wrote on last edited by
    #250092
    Та можете старатись , вони робили с бенз двигунами те саме утискали їх під еко норми і турбіна турбіной паганяє, побільше турбін, щоб 1 літровий одноразовий пиндюрчик коників видавав , щоб не стидно було хоч на ринок випускать А ну й навчили циліндри мабуть ще на трасі вимикати в бензоглотах
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #250093
    А іще за був за системи керування. Перші двигуни не мали лямбд і не наливали пальне по предписаним картам. Установка широкосмугового дачтика газів прям все перевернула бо можна в реальному часі контролювати як у тебе формується суміш. Хоча якщо бути чесним то базовий набір датчиків був ще у 80тих. МАП, МАф, датчик кута колінвалу
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #250094
    А іще я забув за розвиток систем запалювання. Починали із трамбльорів і однієї котушки. Як на жигулі. В кінці дійшли до одна котушка на циліндр з максимально коротким дротом. Паралельно гралися із двома свічками на циліндр. Але не супер популярна тема
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #250095
    Доречі іще в копілочку плюсів старих атмодизелів. Вони можуть катати на біо паливі чи взагалі на будьякій суміші що має приблизно такі ж характеристики горіння
    1 Reply Last reply
    0
  • t137218996T Offline
    t137218996T Offline
    Viktor Mazankin
    wrote on last edited by
    #250096
    в канаді всюди дорожче
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #250097
    Дюрамакс на 6 л)))
    1 Reply Last reply
    0
  • t137218996T Offline
    t137218996T Offline
    Viktor Mazankin
    wrote on last edited by
    #250098
    в форда, gm... але там дорослі дизелі здорової людини
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Anton
    wrote on last edited by
    #250099
    В знайомих туарег та х5, в обох вебасто чи аналог, тому особливих проблем немає
    1 Reply Last reply
    0
  • t137218996T Offline
    t137218996T Offline
    Viktor Mazankin
    wrote on last edited by
    #250100
    мав малий дизель і маю зараз гібрид. дизель поганий варіант, суто по своїх властивостях
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #250101
    Так, є так. Ставлять додатково вебасто. Для Канади суттєвий мінус
    1 Reply Last reply
    0
  • t137218996T Offline
    t137218996T Offline
    Viktor Mazankin
    wrote on last edited by
    #250102
    прогріти в зимку в -30 неможливо практично без руху
    1 Reply Last reply
    0
  • t414838934T Offline
    t414838934T Offline
    Yarick
    wrote on last edited by
    #250103
    шукаємо андроїд дева в команду) Фуллі ремоут, без прив'язки до провінції) Хороший ворк лайф баланс) більше деталей в приват) careers.workjam.com/job/Montreal-Android-Developer-D%C3%A9veloppeur-Android-Queb/568882317/
    1 Reply Last reply
    0
  • t137218996T Offline
    t137218996T Offline
    Viktor Mazankin
    wrote on last edited by
    #250104
    все залежить від того яке авто і скільки їздиш. наприклад гібридна королла має накатита 45к на рік щоб вібдити різницю в вартості, бо в абсолютних значеннях їсть мало, а разниця в вартості майже 20%. а от для рава чи хайландера він вже маст хев, бо достатньо 16-18к на рік їздити щоб було дешевше. при цьому гібрид ще менше споживає у режимі підтримки клімату, немає проблем з трансмісією, вона простіша і дешевша в обслуговуванні.
    1 Reply Last reply
    0

  • Login

  • Don't have an account? Register

  • Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Home
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups