Skip to content
  • Home
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (Lux)
  • No Skin
Collapse
Ukraine Tryzub and Canada Leaf
  1. UKRAINIANS ON THE CANADA MAP
  2. Categories
  3. Вільне спілкування
  4. (UA) IT/Tech Ukrainians in Canada

(UA) IT/Tech Ukrainians in Canada

Scheduled Pinned Locked Moved Вільне спілкування
647.4k Posts 3.6k Posters 392.3k Views
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • t301435992T Offline
    t301435992T Offline
    Russian warship Idi Nahuy
    wrote on last edited by
    #335033
    Менше ваги за задніх колесах - менше зчеплення - легше зірвати колеса, особливо взимку. Незалежно від надмірної повертаності, яку ти пропагуєш як благо.
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    A M
    wrote on last edited by
    #335034
    З приводу ілюзії контролю - це не зовсім так. Ілюзія контролю у тих, хто не відчуває своєю сракою машину, таких мабуть мало, але вони є. І тут не важливо повний чи ні. Люба машина потребує певного періоду звикання, і ось в цей період ви можете не відчувати авто достатньо, щоб контролювати його так, як вам потрібно, відчувати де ви вже на межі втрати керування. Є люди, у яких цей період вічний. Такими можуть бути ті у кого є порушення вестибулярного апарату.
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    A M
    wrote on last edited by
    #335035
    Аа, так ви юморист.
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #335036
    Дивися, є кілька факторів. Перший і найбільш очевидний. Якщо якийсь сракопад надворі то ти навіть з двору не виїдеш на задньому. Друге. Якщо ти новачок то коли тебе занесе ти злякаєшся і відпустиш газ. А це саме те що треба робити на задньому приводі в заносі. Третє - повний привід дає ілюзію контролю. Ти можеш їхати по прямій і не розуміти що на вулиці лютий пиздець тому що твою тачку не заносить. Повний привід витягує. А як тільки поворот буде ти просто поїдеш прямо. На задньому тебе б просто занесло ще на прямій і все було б ок
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #335037
    Ось якщо пропустили
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    A M
    wrote on last edited by
    #335038
    Я не бачив ваші аргументи, і чесно кажучи не хочу. Вам особисто раджу пройти курси контр аварійного водіння, якщо ви з сєкти заднєпривідних. І будь ласка не радьте нікому таке, це може закінчитися в лікарні.
    1 Reply Last reply
    0
  • t370380887T Offline
    t370380887T Offline
    Мятненький
    wrote on last edited by
    #335039
    А зря. Не нужно искать злой умысел там где это можно объяснить простой глупостью.
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #335040
    Іще раз, який безпечніший і чому?
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    A M
    wrote on last edited by
    #335041
    Я ж не по приколу написав те, що написав. Я дійсно не вірю, що є людина, яка думає, що задній безпечніше.
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #335042
    Я тут все пояснив аргументами і мені дивно як хтось може не розуміти. Це треба взагалі мало мати досвіду з машинами щоб не вїхати
    1 Reply Last reply
    0
  • t370380887T Offline
    t370380887T Offline
    Мятненький
    wrote on last edited by
    #335043
    Да мне скоро в колумбарии место бронировать уже, какой молодой
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    A M
    wrote on last edited by
    #335044
    Ооооо, я думав ви молодий, а ні, ця шутка дуже бородата.
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #335045
    Іще раз, питання не у фізиці процесу а чому один привід безпечніший за інший
    1 Reply Last reply
    0
  • t370380887T Offline
    t370380887T Offline
    Мятненький
    wrote on last edited by
    #335046
    Чо ты своими местными авторитетами кидаешь, думаешь у нас тут своих нет?
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #335047
    Ну поясніть що там каже Архімед і Ньютон про їзду на різних приводах
    1 Reply Last reply
    0
  • t500379604T Offline
    t500379604T Offline
    Artem Zymovets
    wrote on last edited by
    #335048
    Друзі, шукаю роботу frontend dev 5 років досвіду. Якщо в когось є цікаві вакансії - дайте знати :)
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    A M
    wrote on last edited by
    #335049
    Я просто це на своїй сраці випробовував, а знає фізика.
    1 Reply Last reply
    0
  • t193805656T Offline
    t193805656T Offline
    Kos Malyi
    wrote on last edited by
    #335050
    Ну на роботу треба було доїхати, там вже не питали
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    A M
    wrote on last edited by
    #335051
    Ні, не я знаю, а Архімед, Ньютон та інші.
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    A M
    wrote on last edited by
    #335052
    Ожеледь не для їзди в загалі. Машина не поїде там, де резині немає за що чіплятись. Якщо звичайно вам подобається танцювати, як корова на льоду, тоді питань немає.
    1 Reply Last reply
    0

  • Login

  • Don't have an account? Register

  • Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Home
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups