Skip to content
  • Home
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (Lux)
  • No Skin
Collapse
Ukraine Tryzub and Canada Leaf
  1. UKRAINIANS ON THE CANADA MAP
  2. Categories
  3. Вільне спілкування
  4. (UA) IT/Tech Ukrainians in Canada

(UA) IT/Tech Ukrainians in Canada

Scheduled Pinned Locked Moved Вільне спілкування
647.4k Posts 3.6k Posters 372.0k Views
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • t379434605T Offline
    t379434605T Offline
    Gwyn Bleidd 🇺🇦
    wrote on last edited by
    #537928
    багфікси ми часто викатуємо за день-два, фічі в залежності від розміру звісно, але буває й тиждень-два 😊 "довго" 😊
    1 Reply Last reply
    0
  • t304000159T Offline
    t304000159T Offline
    Gleb
    wrote on last edited by
    #537929
    Це все класно, але довго (
    1 Reply Last reply
    0
  • t322954591T Offline
    t322954591T Offline
    Elena S
    wrote on last edited by
    #537930
    То хіба може в фаангах
    1 Reply Last reply
    0
  • t322954591T Offline
    t322954591T Offline
    Elena S
    wrote on last edited by
    #537931
    Та нууу. Де в Україні?
    1 Reply Last reply
    0
  • t385897444T Offline
    t385897444T Offline
    Max Vedeneev
    wrote on last edited by
    #537932
    Ну до війни частенько було необмежена відпустка і сік лів за рахунок компаніі
    1 Reply Last reply
    0
  • t322954591T Offline
    t322954591T Offline
    Elena S
    wrote on last edited by
    #537933
    А то б всі уже перейшли на чотириденний робочий тиждень - по пятницям сіклів
    1 Reply Last reply
    0
  • t379434605T Offline
    t379434605T Offline
    Gwyn Bleidd 🇺🇦
    wrote on last edited by
    #537934
    У вас там якийсь anti-agile, чи шо 😂 - будь-яка задача, яка не вміщується в умовні 8 пойнтів (знову ж таки, це не естимейт часу, це естимейт складності) - має бути поділена на дрібніші тікети - 1 2 3 5 8 13 (fibonacci) - це тільки один з варіантів, як ставити пойнти. Є варіанти з 0.5, я навіть бачив -1 0 1 - будь-який тікет має бути можливим індивідуально відтестувати і задеплоїти у прод (якщо dependencies - feature flagging etc) - ci/cd baby - нормальний флоу - це приблизно так плюс мінус 1. Клієнт хоче фічу, продакт вирішує, чи будемо ми це робити в принципі, та збирає і організовує в нормальному вигляді client requirements 2. Це потрапляє до архітектури, яка робить solution document і можливо невеликий proof of concept якщо потрібно 2а. Паралельно десь там UI/UX працює, мокі шмокі 3. На основі цього документу, моків та власного розуміння продакт створює один чи більше епиків та наповнює їх user stories 4. Виставляються пріоритети, вирішується, які команди будуть робити які епіки 4а. Архітектура робить handoff для девів, розповідає та пояснює прийняті рішення 5. Епік потрапляє до команди, команда на рефайнмент мітингу рефайнить юзер сторіс, додає технічні описи, створює сабтаски та призначає сабтаскам пойнти, а також визначає блокери і тд 6. Після цього продакт має приблизну картину об'єму роботи і базуючись на комбінації виділених ресурсів/команд, приоритетах та історичних значеннях velocity per team, може приблизно вирахувати естімейт у часу для клієнта з запасом на ризики, непередбачувані ситуації і тд 7. На art sync мітингу обговорюються блокери між командами ("фронту потрібні оці тікети скоріше, шоб почати їх роботу", і тд) Все шо описано вище - це стандартний підхід, нічого нового там нема, але воно scalable для тасок майже будь-якого розміру
    1 Reply Last reply
    0
  • t322954591T Offline
    t322954591T Offline
    Elena S
    wrote on last edited by
    #537935
    Та й в Україні думаю за свій рахунок можна похворіти, але не кожен тиждень. За таке можуть звільнити
    1 Reply Last reply
    0
  • t304000159T Offline
    t304000159T Offline
    Gleb
    wrote on last edited by
    #537936
    (був в україні до 2014)
    1 Reply Last reply
    0
  • t385897444T Offline
    t385897444T Offline
    Max Vedeneev
    wrote on last edited by
    #537937
    Тінкоф банк)
    1 Reply Last reply
    0
  • t304000159T Offline
    t304000159T Offline
    Gleb
    wrote on last edited by
    #537938
    Яндекс 😁
    1 Reply Last reply
    0
  • t304000159T Offline
    t304000159T Offline
    Gleb
    wrote on last edited by
    #537939
    якщо деви це тупо виконавці, то так не цікаво (
    1 Reply Last reply
    0
  • t322954591T Offline
    t322954591T Offline
    Elena S
    wrote on last edited by
    #537940
    Вони там якісь крупні куски беруть і роблять по кілька місяців
    1 Reply Last reply
    0
  • t304000159T Offline
    t304000159T Offline
    Gleb
    wrote on last edited by
    #537941
    для чого архітектор, якщо кожен дев це архітектор?)
    1 Reply Last reply
    0
  • t385897444T Offline
    t385897444T Offline
    Max Vedeneev
    wrote on last edited by
    #537942
    Шо таке фаанг в Україні?)
    1 Reply Last reply
    0
  • t322954591T Offline
    t322954591T Offline
    Elena S
    wrote on last edited by
    #537943
    Agile це реально мікроменеджмент, у мене є знайомий що вже років 15 в фаангах працює, він би взагалі не погодився працювати в скрамі де спринти по 2 тижні і треба стендапити щоранку
    1 Reply Last reply
    0
  • t304000159T Offline
    t304000159T Offline
    Gleb
    wrote on last edited by
    #537944
    Тобто перший пункт. Далі ти робиш архітектуру, збираєш людей для дискусії. коли дизайн епрувнутий, то або робиш сам, або кажеш про потрібні ресурси, естімейти, робиш епіки, сінкаєшся з іншими командами, і т.д.
    1 Reply Last reply
    0
  • t304000159T Offline
    t304000159T Offline
    Gleb
    wrote on last edited by
    #537945
    мені подобається такий підхід, бо все в твоїх руках - зафейлити чи класний імпакт зробити
    1 Reply Last reply
    0
  • t304000159T Offline
    t304000159T Offline
    Gleb
    wrote on last edited by
    #537946
    Типу з його ініціативи це робиться
    1 Reply Last reply
    0
  • t304000159T Offline
    t304000159T Offline
    Gleb
    wrote on last edited by
    #537947
    ну ось пункти 2-7 це скоріше responsibility девелопера рівня Senior, Staff, Principal.
    1 Reply Last reply
    0

  • Login

  • Don't have an account? Register

  • Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Home
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups