Skip to content
  • Home
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (Lux)
  • No Skin
Collapse
Ukraine Tryzub and Canada Leaf
  1. UKRAINIANS ON THE CANADA MAP
  2. Categories
  3. Вільне спілкування
  4. (UA) IT/Tech Ukrainians in Canada

(UA) IT/Tech Ukrainians in Canada

Scheduled Pinned Locked Moved Вільне спілкування
647.4k Posts 3.6k Posters 371.8k Views
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • t5416030213T Offline
    t5416030213T Offline
    Pacman Pink
    wrote on last edited by
    #563581
    "custom-built". воно й не дивно, що багато втратили. Нароблять будинків з золотими унітазами, а потім дивуються, що воно нікому не треба, і переплачувати за них ніхто не хоче. Ціна на будинок буде така сама, як і на сусідні на цій вулиці, і в середньому по ком'юніті
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #563582
    На мініках ідуть мотори N12/N16 і турбо версія N14/N18. Всі вони жруть масло через фігові сальники клапанів. Можна поміняти ці сальник не знімаючи головку, є спеціальна технологія для цього. Єдине що я думаю PSA мотори не мають valvetronic. Там же яка історія. BMW взяли ці двигуни і допиляли своїми технологіями Vanos i Valvetronic. Впринципі мотори як на свій час досить непогані були. Економні, потужні, компактні. Але там є ряд недоліків. На всіх N моторах треба слідкувати за цепкою ГРМ і міняти її досить рано. N12 - випадають сідла клапанів. N14 - вигорають клапана, ламається помпа високого тиску. На N12, N16, N18 іде подвійний vanos i valvetronic який регулює глибину опускання клапанів. Все це робить ці мотори більш складними і вибагливими до масла.
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Dmytro
    wrote on last edited by
    #563583
    Незнаю на рахунок valvetronic, але решта теж саме. Цікаво чи Канадці слідкують за тим. Бо в мене був досвід з не турбо, підозрюю то N16, якщо дивитись специфікацію для бмв. 2012 рік, то в нормальному режимі, коли не крутиш його, то доливав зверху 3, 3.5 л від заміни до заміни. А міняв раз на 7К. В Пежо казали що до 5л до в межах норми. Коли почав кататись по Європі, особливо по Німецьким автобанам, то раз пішла 1 літрова банка за 2 дні (десь 1600 км). Потім взяв 208 пиж з 14 року на автоматі, з тим самим двигуном і там вже все було норм. Після 50к і дальняку почав піджирати, але не в таких об'ємах. Нові пижи і Сітроен кажуть вже не мають траблів з тим. Цікаво чи середній мешканець Канади так запарюється з маслом, чи тупо катають від заміни до заміни
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #563584
    ох, уже ці офіційні відповіді))) тут уже був срачик про масло. Коли мені розказують що 1 л на 1000 км масла це норм і це оф відповідь мені стає дуже смішно)
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Dmytro
    wrote on last edited by
    #563585
    То офіційна відповідь була. Ну і в доках до авто було написано, щоправда не пам'ятаю, чи об'єм був вказаний
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #563586
    5л між замінами норм? аха-ха, це ж все масло шо там є.
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Dmytro
    wrote on last edited by
    #563587
    На кільки пам'ятаю була проблема з пальниками, але заміна нічого не давала Принаймні на драйв2ру, ніхто так того і не пофіксив
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #563588
    Масло з машини просто так не зникає. 5 л між заінами це повний обєм масла що там є. Можна було його не міняти впринципі бо воно вже нове. Є три виходи для масла з авто - сальник клапанів і в камеру згоряння. Кільця в поршневій і так само в камеру. І витік через дірки. Доречі з мініка тече дофіга масла, там і трубка на турбінку, і прокладка кришки клапанів, і PCV система і передній сальник і піддон який з заводу на герметику стоїть. Все крім кільце поршневої можна відносно легко зробити не знімаючи і не розбираючи мотор. Просто це ж треба знати і мати досвід для цього. Офіціали такого не вміють. Там тільки як масло міняти і по книжці сервісні процедури робити
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Dmytro
    wrote on last edited by
    #563589
    Аж цікаво стало, звідки я то пам'ятаю. Тре пошукати)
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #563590
    Я впевнений що там не написано такого в документації.
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #563591
    Просто на оф сервісі дупля не мають що з тим робити. Вони ж тобі не скажуть капіталку мотора роботи. Я навіть не впевнений що там є квалфіковані люди для цього
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Dmytro
    wrote on last edited by
    #563592
    Якщо в документації описано, чому ж не норм. Можна просто не купляти тоді))
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #563593
    Це стандартна тема яка написана в кожній машині. Типу перевіряйте масло перед виїздом і бла-бла, крім того тут написано взагалі перевіряти типу раз в 5000
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Dmytro
    wrote on last edited by
    #563594
    Але в моїй вроді більше інфи було про долив. Можна найти
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Dmytro
    wrote on last edited by
    #563595
    Доречі про масло написано. Просто не написаний обєм
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    ✙ M
    wrote on last edited by
    #563596
    Те, кто купили 5 и 10 лет назад, уже перепродали в прошлом году с хорошей выгодой. Да, не все умеют в недвижимость.
    1 Reply Last reply
    0
  • t193805656T Offline
    t193805656T Offline
    Kos Malyi
    wrote on last edited by
    #563597
    Прикольно що в не дешевих тачках треба з собою масло возити)
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Dmytro
    wrote on last edited by
    #563598
    Але воно і не дуже напрягало. Ти типу знаєш що є таке і возиш масло з собою. В мене просто майже всі поїздки були міжміськими і я так добряче викручував
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #563599
    лол, що значить заміна сальника нічого не давала. Я їх міняю на машинах і бачу що там перестає протікати
    1 Reply Last reply
    0
  • t5416030213T Offline
    t5416030213T Offline
    Pacman Pink
    wrote on last edited by
    #563600
    а податки на продаж нерухомості треба платити за кожен продаж, чи існує якась формула "першого продажу за календарний рік" з нульовим відсотком?
    1 Reply Last reply
    0

  • Login

  • Don't have an account? Register

  • Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Home
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups