Skip to content
  • Home
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (Lux)
  • No Skin
Collapse
Ukraine Tryzub and Canada Leaf
  1. UKRAINIANS ON THE CANADA MAP
  2. Categories
  3. Вільне спілкування
  4. (UA) IT/Tech Ukrainians in Canada

(UA) IT/Tech Ukrainians in Canada

Scheduled Pinned Locked Moved Вільне спілкування
647.4k Posts 3.6k Posters 371.9k Views
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • t137218996T Offline
    t137218996T Offline
    Viktor Mazankin
    wrote on last edited by
    #250091
    для розширення клієнстької бази
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Vlad Tkach
    wrote on last edited by
    #250092
    Та можете старатись , вони робили с бенз двигунами те саме утискали їх під еко норми і турбіна турбіной паганяє, побільше турбін, щоб 1 літровий одноразовий пиндюрчик коників видавав , щоб не стидно було хоч на ринок випускать А ну й навчили циліндри мабуть ще на трасі вимикати в бензоглотах
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #250093
    А іще за був за системи керування. Перші двигуни не мали лямбд і не наливали пальне по предписаним картам. Установка широкосмугового дачтика газів прям все перевернула бо можна в реальному часі контролювати як у тебе формується суміш. Хоча якщо бути чесним то базовий набір датчиків був ще у 80тих. МАП, МАф, датчик кута колінвалу
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #250094
    А іще я забув за розвиток систем запалювання. Починали із трамбльорів і однієї котушки. Як на жигулі. В кінці дійшли до одна котушка на циліндр з максимально коротким дротом. Паралельно гралися із двома свічками на циліндр. Але не супер популярна тема
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #250095
    Доречі іще в копілочку плюсів старих атмодизелів. Вони можуть катати на біо паливі чи взагалі на будьякій суміші що має приблизно такі ж характеристики горіння
    1 Reply Last reply
    0
  • t137218996T Offline
    t137218996T Offline
    Viktor Mazankin
    wrote on last edited by
    #250096
    в канаді всюди дорожче
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #250097
    Дюрамакс на 6 л)))
    1 Reply Last reply
    0
  • t137218996T Offline
    t137218996T Offline
    Viktor Mazankin
    wrote on last edited by
    #250098
    в форда, gm... але там дорослі дизелі здорової людини
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Anton
    wrote on last edited by
    #250099
    В знайомих туарег та х5, в обох вебасто чи аналог, тому особливих проблем немає
    1 Reply Last reply
    0
  • t137218996T Offline
    t137218996T Offline
    Viktor Mazankin
    wrote on last edited by
    #250100
    мав малий дизель і маю зараз гібрид. дизель поганий варіант, суто по своїх властивостях
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #250101
    Так, є так. Ставлять додатково вебасто. Для Канади суттєвий мінус
    1 Reply Last reply
    0
  • t137218996T Offline
    t137218996T Offline
    Viktor Mazankin
    wrote on last edited by
    #250102
    прогріти в зимку в -30 неможливо практично без руху
    1 Reply Last reply
    0
  • t414838934T Offline
    t414838934T Offline
    Yarick
    wrote on last edited by
    #250103
    шукаємо андроїд дева в команду) Фуллі ремоут, без прив'язки до провінції) Хороший ворк лайф баланс) більше деталей в приват) careers.workjam.com/job/Montreal-Android-Developer-D%C3%A9veloppeur-Android-Queb/568882317/
    1 Reply Last reply
    0
  • t137218996T Offline
    t137218996T Offline
    Viktor Mazankin
    wrote on last edited by
    #250104
    все залежить від того яке авто і скільки їздиш. наприклад гібридна королла має накатита 45к на рік щоб вібдити різницю в вартості, бо в абсолютних значеннях їсть мало, а разниця в вартості майже 20%. а от для рава чи хайландера він вже маст хев, бо достатньо 16-18к на рік їздити щоб було дешевше. при цьому гібрид ще менше споживає у режимі підтримки клімату, немає проблем з трансмісією, вона простіша і дешевша в обслуговуванні.
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #250105
    Ніт, перечитайте що я вище написав. Ну і знову ж таки оцінюючи як тоді і як зараз. Наприклад якщо взяти амер пікап з атмо V8. В 80тих він би на бензі жер літрів 20-25 і при цьому їхав як меган якийсь. Зараз та ж сама модель з сучасним двигуном вкладається в 10-15 і їде уже як пристойний легковий. І це атмо без турби. А якщо взяти турбо бензи то наприклад з 2 л витягнули 400 Нм і 272 кс так щоб його не розвалити
    1 Reply Last reply
    0
  • t137218996T Offline
    t137218996T Offline
    Viktor Mazankin
    wrote on last edited by
    #250106
    тойотівський атмо 2-3 літри
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Katran
    wrote on last edited by
    #250107
    ну то дивлячись який ДВС. Якщо це православний нижньовальний американський V8 то це гібриди разів 3-5 кінчаться поки він кататиме
    1 Reply Last reply
    0
  • t137218996T Offline
    t137218996T Offline
    Viktor Mazankin
    wrote on last edited by
    #250108
    гарантія 180к, а купи народу на тойтах і фордах бігає 200-300к, зазвичай ДВС раніше крякає ніж гібрідна система. в корейців та європейців з тим значно гірше
    1 Reply Last reply
    0
  • t137218996T Offline
    t137218996T Offline
    Viktor Mazankin
    wrote on last edited by
    #250109
    окрім того що потрібно мінімум х5 для комфорту
    1 Reply Last reply
    0
  • t414838934T Offline
    t414838934T Offline
    Yarick
    wrote on last edited by
    #250110
    шукаємо андроїд дева в команду) Фуллі ремоут, без прив'язки до провінції) Хороший ворк лайф баланс) більше деталей в приват) careers.workjam.com/job/Montreal-Android-Developer-D%C3%A9veloppeur-Android-Queb/568882317/
    1 Reply Last reply
    0

  • Login

  • Don't have an account? Register

  • Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Home
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups