Skip to content
  • Home
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (Lux)
  • No Skin
Collapse
Ukraine Tryzub and Canada Leaf
  1. UKRAINIANS ON THE CANADA MAP
  2. Categories
  3. Вільне спілкування
  4. (UA) IT/Tech Ukrainians in Canada

(UA) IT/Tech Ukrainians in Canada

Scheduled Pinned Locked Moved Вільне спілкування
647.4k Posts 3.6k Posters 372.0k Views
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • T Offline
    T Offline
    Владислав
    wrote on last edited by
    #309528
    Визы
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Egor Dobrovolsky
    wrote on last edited by
    #309529
    ні. це безумовно безхоліварно продовжує життя мотору. але холіварити з вами безглуздо, робіть з вашою машиною що ваша душа побажає)
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Egor Dobrovolsky
    wrote on last edited by
    #309530
    гібридні тойоти спроектовані так, щоб мінімізувати витрати пального. а це на 3.5-4к обертів двигунів
    1 Reply Last reply
    0
  • t222289702T Offline
    t222289702T Offline
    Kostiantyn Dziuba
    wrote on last edited by
    #309531
    а що ти маєш на увазі під піковими навантаженнями у гібридів? такий цікавий вираз
    1 Reply Last reply
    0
  • t665864174T Offline
    t665864174T Offline
    Max
    wrote on last edited by
    #309532
    Почнемо холівар про прогрівати машину взимку чи ні?
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Egor Dobrovolsky
    wrote on last edited by
    #309533
    тому що не встигає часто набрати оптимальну температуру
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Egor Dobrovolsky
    wrote on last edited by
    #309534
    як раз-таки короткі поїздки в магаз і басейн це найбільше зло для двигунів
    1 Reply Last reply
    0
  • t665864174T Offline
    t665864174T Offline
    Max
    wrote on last edited by
    #309535
    Там написано що тобі треба працювати десь на констракшені щоб хоч гіпотетично це робити. Їзда по грязі, з бричкою, довго не глушити мотор… це все не про поїзду в магаз і басейн.
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Egor Dobrovolsky
    wrote on last edited by
    #309536
    це 1000 разів обговорювалося на сотнях форумів, частіші заміни масла в сучасних екомоторах - це благодать, особливо, якщо тачка у власності, а не в лізі
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Egor Dobrovolsky
    wrote on last edited by
    #309537
    below 0C буває частіше в Канаді ніж в багатьох країнах світу, плюс пікові навантаження для гібридів і high idles в пробках у місті це ПОСТІЙНЕ явище
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Egor Dobrovolsky
    wrote on last edited by
    #309538
    а там тільки про причеп написано чи шо? below 0C + high idles
    1 Reply Last reply
    0
  • t665864174T Offline
    t665864174T Offline
    Max
    wrote on last edited by
    #309539
    Щось я не памʼятаю щоб хтось писав що він бричку тягає з собою. Айтішникі, які у вас «складні умови»? )
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Egor Dobrovolsky
    wrote on last edited by
    #309540
    це доречі до аргументу "сам собі придумав про складні умови" 🤡
    1 Reply Last reply
    0
  • t665864174T Offline
    t665864174T Offline
    Max
    wrote on last edited by
    #309541
    Та які жарти, це була похвала за практичні знання. От тупі розробники ніфіга не шарять, масла не лапали на 5к. Їм ото тільки продати машину, на сервісі вони гроші не хотять зароблять мабудь
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Egor Dobrovolsky
    wrote on last edited by
    #309542
    але так, можете посміятись що ги, айтішники всезнайки, вирішили що знають краще
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Egor Dobrovolsky
    wrote on last edited by
    #309543
    і я не preach'у якусь власну мудрість, про раз на 5к неодноразово говорив оцей чел www.youtube.com/@TheCarCareNut
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Egor Dobrovolsky
    wrote on last edited by
    #309544
    не треба думати що там переживають хоть на йоту більше
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Egor Dobrovolsky
    wrote on last edited by
    #309545
    виробник буде писати те що _мінімально_ достатньо для нормального функціоналу мотора в _гарантійний період_
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Egor Dobrovolsky
    wrote on last edited by
    #309546
    ну жартувати можна скільки завгодно, але для того щоб зрозуміти достатньо перевірити стан масла власноруч при заміні раз в 5к і раз в 10к
    1 Reply Last reply
    0
  • t665864174T Offline
    t665864174T Offline
    Max
    wrote on last edited by
    #309547
    Так і знав що спеціалісти з айтішного чатіку знають краща аніж виробник про свої машини. Ото спеціаліст, ото рівень!👏
    1 Reply Last reply
    0

  • Login

  • Don't have an account? Register

  • Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Home
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups