Skip to content
  • Home
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (Lux)
  • No Skin
Collapse
Ukraine Tryzub and Canada Leaf
  1. UKRAINIANS ON THE CANADA MAP
  2. Categories
  3. Вільне спілкування
  4. (UA) IT/Tech Ukrainians in Canada

(UA) IT/Tech Ukrainians in Canada

Scheduled Pinned Locked Moved Вільне спілкування
647.4k Posts 3.6k Posters 371.7k Views
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • t405219064T Offline
    t405219064T Offline
    Не Бэд Трип
    wrote on last edited by
    #353313
    А если не держать, а поднимать новый, то больше времени на recovery
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Andrii
    wrote on last edited by
    #353314
    Я хотів це написати, бо я на своїх проектах використовую архітектуру stateless моноліт.
    1 Reply Last reply
    0
  • t5200678469T Offline
    t5200678469T Offline
    Tanya Chuchkevych
    wrote on last edited by
    #353315
    Я користувалася. В цілому в Канаді дуже популярні пакети з готелями все включено. І пакети на веб-сайтах в більшості саме такі. Вас такий варіант цікавить чи щось інше?
    1 Reply Last reply
    0
  • t405219064T Offline
    t405219064T Offline
    Не Бэд Трип
    wrote on last edited by
    #353316
    Конечно, но держать рядом запасной монолит в запущенном состояние дороже
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Andrii
    wrote on last edited by
    #353317
    Більшість проектів не доживає до цієї стадії, в тому числі через те, що гроші були витрачені на "коли буде потрібно скейлити".
    1 Reply Last reply
    0
  • t137218996T Offline
    t137218996T Offline
    Viktor Mazankin
    wrote on last edited by
    #353318
    моноліт теж може бути резервованим
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Andrii
    wrote on last edited by
    #353319
    ...коли тобі взагалі потрібно щось скейлити.
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Andrii
    wrote on last edited by
    #353320
    Потому что у тебя больше не single point of failure же
    1 Reply Last reply
    0
  • t405219064T Offline
    t405219064T Offline
    Не Бэд Трип
    wrote on last edited by
    #353321
    Микросервис банально проще и дешевле скейлить
    1 Reply Last reply
    0
  • t137218996T Offline
    t137218996T Offline
    Viktor Mazankin
    wrote on last edited by
    #353322
    Мільйони монолітів працюють в світі прекрасно роками і заробляють бабло. Я хочу подивитись в оці бізнесмену, який зараз мізерного покращення failover згодиться затримати деплої всії фіч (які власне і заробляють гроші) в рази.
    1 Reply Last reply
    0
  • t137218996T Offline
    t137218996T Offline
    Viktor Mazankin
    wrote on last edited by
    #353323
    якщо в тебе команда більше 10 людей то сервіси вже пришвидшують розробку
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Andrii
    wrote on last edited by
    #353324
    Йоу, ми приходимо до того, що саме за грамотного проектування все починається, а не з вибору "методу деплою".
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Andrii
    wrote on last edited by
    #353325
    Мільйони монолітів працюють в світі прекрасно роками і заробляють бабло. Я хочу подивитись в оці бізнесмену, який зараз мізерного покращення failover згодиться затримати деплої всії фіч (які власне і заробляють гроші) в рази.
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Slava
    wrote on last edited by
    #353326
    transport layer хіба що
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Andrii
    wrote on last edited by
    #353327
    Чисто з точки зору "технологічності" мікросервіси - це дуже круто, просто все це розбивається об реальність більшості проектів, де вони або ніколи не потрібні, або будуть потрібні "десь колись" і кразе зробити моноліт, заробити бабла і потям розпиляти той моноліт маючи набагато більші ресурси.
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Andrii
    wrote on last edited by
    #353328
    А вже мовчу про те, що зі старту проекту і до навантаження яке робить дуже багато грошей час девелоперів набагато дорожчий ніж інфраструктура.
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Andrii
    wrote on last edited by
    #353329
    А альтернатива - тримати х10 по декілька нежирних мікросервісів. Щось мені підказує, що їх сумарна жирність сильно перевищить жирніть парочки монолітів.
    1 Reply Last reply
    0
  • t5200678469T Offline
    t5200678469T Offline
    Tanya Chuchkevych
    wrote on last edited by
    #353330
    я досить часто літаю в Мексику, в різні міста . інколи пакети дешевші, інколи краще окремо брати. все залежить від дат. ваших вимог і т.д. якщо ви в готель саме все включено і не на гарячі дати , то пакет може бути дешевшим
    1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Andrii
    wrote on last edited by
    #353331
    Переписати все з нуля на мікросервісах, окей. Але різниця в тому, що 1) в тебе вже є на це ресурси, бо твій моноліт задеплоєний і заробив вже кучу бабла і ти найняв команду х10 2) всі фічі, що заробляють це бабло, вже пропрацьювані, ясні і не потребують змін на льоту 3) це можна робити поступово, виділяючи функціонал по частинам (ну або якщо це неможливо, це значить що розробка була через жопу і мікросервіси на старті б точно не врятували)
    1 Reply Last reply
    0
  • t405219064T Offline
    t405219064T Offline
    Не Бэд Трип
    wrote on last edited by
    #353332
    Я думаю что разовое падение условных 20-30 микросервисов это что-то маловероятное, если не весь регион упал
    1 Reply Last reply
    0

  • Login

  • Don't have an account? Register

  • Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Home
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups